2007年7月24日 星期二

地獄火屎革命......

我今次真係睇到化晒啦,

琴日地獄魔頭認承既野今日都可以反口, sigh.........

所以真係 : 命裡有時終需有, 命裡冇時莫強求

===================================================

update on 24-07-2007  22 :13

各位 :

今日同o左超過一打朋友吹吹水 & e e 貓之後......

我已經冇樹啦

我唔會再為呢件火屎事件而唉唉聲呀

我會積極面對同埋尋救另一解決徒徑

哼! 我係唔會俾地獄魔頭同地獄使者睇屎的
, 你o地放長雙眼啦, 哼!

 


11 則留言:

  1. 其實凡事盡力做就可以 好多野唔係可以自已能夠掌握 你要記住....每日放工就盡量享受生活,人生苦短呀 你努力工作為生活得好,連放工都帶住工作上煩惱既情緒...就笨蛋喇 ( 你唔識數目字已經好慘,仲要笨就弊喇) 盡量放鬆啦!

    回覆刪除
  2. 你其實比起好多人幸福, 你有健康有好多朋友支持有工作! 好多人想努力奮鬥都不能, 為何不退一步想一想, 人生不只是工作還有好多其他, 幸福已經在你身邊, 只不過你沒有留意到它!  不好珍惜給它溜走了便不值!    

    回覆刪除
  3. 保重呀!!! 雖然唔知你講咩...都希望你唔好咁強求啦!!!

    回覆刪除
  4. 你仲可以對住佢地, 証明你仲有工返, 有工返有量出已經好過好多人! 你仲可以係個BLOG到發洩, 証明你唔會屈係個心到, 而且仲有咁多人幫你, 已經係一件好開心既事! 凡事都有2面, 留下來未必唔係好事啊

    回覆刪除
  5. 各位: 我e家心情好番好多啦.....我知道留得青山在 (我識得某d人 [你o地呀] 曾經住過同埋e家食藥-ing ) , 那怕冇柴燒, 哼!

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年7月24日 晚上7:10

    雖然呢件事令你唔開心. 但另一個角度睇,, 你係呢件事上咪學醒左囉!!   你其實有賺架啦.. 咁諗會唔會開心D?  

    回覆刪除
  7. 唔好繼續諗唔開心既野啦!諗下d開心野!你就可以逃出地獄架啦! Relax~~~~~~~

    回覆刪除
  8. 咁咪好law ... 成日嬲皺紋都多幾條呀  !! 今日攰到死, 但係臨訓都過來睇下你, 係咪好感動呢  Goodnite !

    回覆刪除
  9. 先回應我個Baby Ivany 先 : 耶~ 你巧sweet我呀   為o左呢件樹我冇多o左皺紋, 不過又怒爆 多幾粒大毒瘡响塊面到呀

    回覆刪除
  10. 加油呀GG....我地無限量支持你對抗地獄魔頭!

    回覆刪除
  11. dear, 唔好意思, 未能為你分憂 ~ 祝你早日離開火屎 ~

    回覆刪除