2007年7月31日 星期二

向GG出發一周年

唔知點解年紀大o, 成日都會覺得d時間過得特別快, 你睇原來我開o左成年啦

~

真係估唔到自己可以咁有恆心成日寫blog, 呢個起初唔太likeblog e家令我愈寫愈開心, 我深信

個blog始終有你 (始終有我)
十萬個驚喜多一世紀
感謝你 小天地 創天地
盛夏冷冬各種天氣 不捨不棄 
才會了不起 個blog始終有你

well, 唔知寫 d o

, 於是走去睇番一d之前既blog拎出來同大家分享 (都用o左巧多時間番睇嫁
:

 2006
731 我的第1blog  

 2007
年2月18 我的第100blog 

 2007
年7月3 我的第200blog 


  我與bloggers約會
 è 為隆重其事, 我特別開o左個新分類G Blog 呀, 因為我相信我o地既gathering 同友誼會不斷增加呀
 +  
不過我第一次bloggers約會 相認呀! 相認呀! 唔知點解改唔到個分類呀, 改完save果吓話我內容太多改唔到呀
)

其他有提及我寫blog的篇章 :

  
失驚無神住飯仔之… 


 
新年攪作 

 
奇妙之blog

 


16 則留言:

  1. GG 你係我娛樂,我都好想多d與你聚一聚,減壓 每次娛樂完你我都感覺到好似做完運動出一身汗咁............舒服晒

    回覆刪除
  2. 努力,我會一直支持你架。有時都會諗吓,究竟你係點嘅樣架呢,但唔知點解呢,心底裡冇諗過約你出嚟見面喎 (唔好嬲),因為想同你一直維持 blog 上見面、留言嘅空間。

    回覆刪除
  3. 一週年...咁係咪要出黎賀一賀佢呀?? 你約吓我食飯我咪唔會咁唔開心囉~~~~

    回覆刪除
  4. 噤快就一年啦...我個yahoo都係得3個月jar...真係大得快~~

    回覆刪除
  5. GG, 咁都俾你呃咗一篇?! 我都期待再同你出去聚聚!

    回覆刪除
  6. 而家d時間真係過得好快架..快得有dd恐怖 繼續寫呀...繼續支持架

    回覆刪除
  7. 呢排好攰呀 ..... 冇乜上blog

    回覆刪除
  8. 好嘢....你又一年啦啦!!!! 嚟近一年記得寫多啲你出街食飯啲嘢.......做阿蘇No. 2.....!!! yeah!!!!

    回覆刪除
  9. 報定案先: 我又要溫書喇~~ 手下留情

    回覆刪除
  10. GG:原來我地個 blog 係同一日出世咁橋?!呀 ... 我地兩個o個日到底o係度諗緊咩呢?會唔會o係電光火石之間,一齊按制開左個 blog 呢???好奇異呀 ~~~ 我今朝寫 blog 又用左兩個鐘 (我篇 blog 記錄了開 blog 時間是 8:37,但完成時間卻是 10:20 ),都唔明點解可以咁慢!已經用晒o的 energy,不過你呢個 topic 咁有意義,一定要過來跌兩條腳毛先得

    回覆刪除
  11. GG, 你係Yahoo仲耐個我架wo!我第一篇Yahoo Blog係2006年8月23呀! 恭喜你又大一歲! 希望你未來既一年繼續俾我地玩! 但我係MSN既Blog就2005年架啦!  靚花Cindy

    回覆刪除
  12. 哇, 一年呀? 生日快樂啦. 我都就快一年啊  

    回覆刪除
  13. 我都覺得年紀大O左, 時間都過得特別快, 而且人又老O左, 歲月真係不留人呀, 淨係留紋咋. (魚尾紋...哈)

    回覆刪除
  14. 噤快就一年... 呢度一定有唔少家回憶~~  (包括比人炸)

    回覆刪除
  15. 各位 : 多謝留言呀   不過e家仲係攰-ing 未能一一回應, 請見諒   你o地各位留低既毛就係我既力量去寫好呢個blog

    回覆刪除