2007年7月31日 星期二

雞手鴨腳的快樂晚餐

2007年7月29日

我估亞仔前世係一隻貓, 所以今世特別喜歡食魚

作為一個playgroup level 既廚房人, 我係唔識蒸魚嫁

, 更合況如何處理佢o地, 但係亞仔星期日俾o左兩條魚我......

原來係佢朋友釣番來的, 咁啱同亞仔提及釣o左兩條魚但係夜晚有約要預備放生~

亞仔聽到就好唔捨得, 於是佢個朋友就車o左兩條魚俾佢......

well......平時就話啫, e家仔媽同仔爸

出trip-ing, 咁邊個去處理呢兩條魚魚喎

我問亞仔 : 「可唔可以拎去魚檔俾錢叫亞姐劏呀」

亞仔 : 「可能要收成$25條嫁」

我 : 「是但啦, 條魚本身都唔屎錢」

(我唔想掂佢o地呀,  我唔想刮d腸同個鰓呀, 咁腥)

亞仔 : 「唔好啦, 你都要學吓啦, 巧易啫」

我 : 「e.........我唔識呀」

亞仔 : 「一齊整啦, 至多一人整一條, 我好鍾意食呀」

我 : 「.........」(知啦知啦, 你係貓來嫁, 哼!)

硬住頭皮去將佢o地從膠袋拎佢o地出來, 一點我已經 "we we wa wa" 啦

d魚鱗又未去, 耶~耶~耶~

亞仔冇我乎, 唯有頂硬上啦.....

見佢用刀仔繼小繼小咁去鱗, 睇見都辛苦, 見佢整到上軌道, 我就同佢講: 「咁我出去繼續讀書啦(危險, 速逃

)

過o左陣佢去晒兩條魚既鱗, 亞仔又叫我去睇佢劏魚

O.......開o左個肚, 佢又攪o左巧~~巧~~巧耐先清理晒d野咋

我又同佢講: 「呢d錢真係要俾人o地洗啦」

亞仔 : 「原來劏魚要咁花時間喎」 

雖然我o地今次整得巧雞手鴨腳, 但係我食得巧開心呀  因為條魚係亞仔親手整同煮既

(佢咁辛苦都要整可想而知佢幾想食呢
), 為o左你, 我try 吓去學處理佢o地啦
(try 嫁咋, 未必得)
 同埋, 同你一齊行街市我都覺得巧warm同sweet呀  

仲有, 我巧高興我煲果個恐怖冬瓜湯亞仔都肯飲o左兩碗呢

(原來d瘦肉唔屎醃嫁, 我仲用o左生抽同老抽tim呢
, 攪到成煲都變o左咖啡色番去同亞媽講番呢兩件樹佢俾我o地笑屎o左呀)


14 則留言:

  1. GG 真係好想講 咁第日你結左婚就買豆豉鯪魚同沙甸魚比亞仔食啦 講真你同魚都係半個鄰居(當你爬落海),大家一樣算係海洋生物,你落唔到手殺魚魚都正常既

    回覆刪除
  2. 哇!自己刮魚麟咁勁o既??? .....

    回覆刪除
  3. re我blog~ Sabatini的Saturday都係一樣呢個set,其實佢有幾個set,到時自己可選擇~ 不過Sunday就唔係喇,個starter好似係有d海鮮類(唔肯定),但價錢就要大約$400一位,所以唔划算~平日至星期六都可去,其實食番2碟parma ham果條數已經o係番度,仲有呀!食完成餐,可以飽一日,真係架!男人都可以飽一日呀!所以其實都好值得的

    回覆刪除
  4. cher~ 你/你朋友有幾何會去釣魚呢? 又有幾何會一定釣到魚呢? (又或會釣到龜嘛...) 咁你學來仲乜呢? 要去學劏魚呢個理論都根本唔成立!!!!!!

    回覆刪除
  5. 好搞笑呀!! 你怕煲湯唔夠味呀??生抽老抽.... 擋魚呢d 噤高深家理論就留番比街市個d 賣魚佬啦~~

    回覆刪除
  6. 你都得傢啦Gigi, 我第一次聽人講煲湯豬肉要醃???!!!???!!!!.......unbelievable......!!@!@!@@@!

    回覆刪除
  7. 劏魚我都未試過呢!

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年8月1日 凌晨12:00

    我都唔識處理未劏既魚,, 杜拜呢到買魚要另外去一個部門俾專業人仕劏架!! (當然要另外俾錢啦~~)  初初唔知, 買左返去見條魚點解咁怪,, 好似唔同平時買個D... 望真D, 原來未劏,, 最後我都無煮到條魚,heeeeeeeeeee

    回覆刪除
  9. GG, 
     
    嘩, 你好勇敢! 雖然我超鐘意食魚, 但係就一直都唔敢掂~~~
     
    jenny硬身都咁鬆, 唧花咪不得了???
     
    我唔制, 你爭我一盒2mix呀~~

    回覆刪除
  10. 遇啱今次係人哋釣,所以冇人劏。平時去街市買嗰啲,都係劏好咗嘅,應該冇呢啲咁恐怖。其實,我都好驚啲魚、豬、蝦...未熟之前嘅肉架。

    回覆刪除
  11. 大少奶 : e......如果餐餐食罐頭, 咁我d家用咪可以夠去LV買包包law  仲有......我唔係海洋生物啦, 我唔識游水嫁 vyvy : 一d都唔勁啦, 巧雞手鴨腳呢   另 : 多謝分享有關Sabatini既lunch set e.....可以考慮特別日子去喎 Vanlily : 佢個朋友 every week 都去釣嫁, 差不多次次都有收穫, 所以亞仔成日都去佢屋企食魚呢~ 之不過今次人o地夜晚有樹, 所以咪諗住放生law~~ 亞仔話經過今次, 已經掌握o左d心得, 佢話下次可以劏得更快同更好 臭屁JoYz : 我d廚藝係playgroup level 呀, 所以連煲湯肉d techniques 都唔係巧知law 曾師奶 : 耶~~~咁人o地成日都見亞so煮餸會醃肉嫁ma  下次gathering 你記得過我兩招啦 Madame Pi : 其實......如果可以的話我以後都會叫魚檔攪掂埋佢呢 Diana : 嘩, 巧pro- 咁喎.......不過又要屈人俾多d錢~ 咁你都應該同我一齊去學吓呀 咪咪吉 : 我送2mix俾你真係冇問題啦, 之不過......我都唔制呀, 你爭我一個 圍蝦行動 呀~~

    回覆刪除
  12. 玩埋煮飯仔添~~

    回覆刪除
  13. aiya,你唔識就打黎問我地啦! 滾湯瘦肉先要醃嫁! 仲有擋魚真係好難架!我都唔會自己攪!

    回覆刪除
  14. 咁都得,魚就話你唔識整姐... 連煲湯d肉都要醃架咩.... 唔怪煲湯咁架色啦!!!!

    回覆刪除