2007年7月27日 星期五

首個給朋友的自家製生日蛋糕

琴日同女友T食生日飯, 補祝佢7月19號既

整蛋糕, 之前都有响出面上過堂 or 去同事屋企整俾

亞仔

但係for朋友, 就係第一次响

屋企整兼用來去慶祝生日

成日都想用蛋糕模, 但又驚自己唔識甩模  巧彩

Karen 介紹我用蛋糕模紙圍邊會易甩d.....

之前try o左一次, 的確好易甩呀 (Karen: 多謝介紹呀

)

整既蛋糕係......登~~ 登~~ 登~ 登~ 登~

整o左巧多次既

《木槺布甸蛋糕》

冇計啦

, 我呢個playgroup level, e家比較有「的士」咁多信心就係呢個cake 啦

同埋之前次次都係用

梅花杯裝住, 今次係用蛋糕模, 點都叫有「的士」咁多唔同呀 (又自圓期說-ing
)

仲有今次係自己親手刮d雲厘拿籽出來tim

我o地去o左香辣屋食, 巧抵呀

3個人食o左$170
 (因為我係King Parrot 會員有個free dish + 15% off)

 
<--- free 的大蝦吉柚子沙律, 好味

 <--- 泰式炒什菜, 一般~

 <--- 賣飛佛黃咖哩燸米爙雞翼

 <--- 食咖哩既好partner 煎薄餅

 <--- 泰式什菜濕炒河, 比較oily~


19 則留言:

  1.  自我報案-ing 今日下晝又要溫書 明日、後日同大後日都有約 恐怕唔多時間update 同探各位

    回覆刪除
  2. 咁我算唔算No.1呢?

    回覆刪除
  3. 烏龜GG,你咁鬼慢,個蛋糕整左幾多日架?

    回覆刪除
  4. 你點忙都好,一陣上黎收烏龜chop!依家整緊啦!

    回覆刪除
  5. To my friend GG!  

    回覆刪除
  6. 我好俾心機,用左一個鍾整架!你要珍惜呀!介仲一定要用tim!

    回覆刪除
  7. 木糠蛋糕係我第一個喺網上學整嘅蛋糕嚟架。

    回覆刪除
  8. 我好鐘意個CHOP啊!!! 簡直就係見CHOP如見GG啊!! cindy~~ 你做得好好好好啊

    回覆刪除
  9. 簡直就係見CHOP如見GG <--- 好句!

    回覆刪除
  10. 等你番黎喇~ 題外話...cindy個chop整得好cute...好襯你個花名呀

    回覆刪除
  11. 多謝你昨日為我慶祝生日及送蛋糕給我 其實現在人大了, 發現朋友記得自己生日, 有sms祝賀, 是十分多謝你們.

    回覆刪除
  12. Cindy : 收到啦~ 因乜樹咁多謝呀  

    回覆刪除
  13. Cindy : 個蛋糕整o左1粒鐘呀 (包刮雲厘拿籽同清理廚房呀)  <--用o左啦~ Pinkberry : 我係跟為食貓個食譜整嫁, 你呢 ? Vanlily : 我就用佢 來炸你先 , 哼~ Tan Tan : ........你找屎呀, 旦我又去炸你先   小鐡 : u're welcome

    回覆刪除
  14. 燒你個blog!

    回覆刪除
  15. 我唔like 嫁   <---- 點解咁可都唔like呀!見係你先整個Logo俾你, 哼! 你都唔欣賞人!

    回覆刪除
  16. 嘩....你個cake真係好好食呀!!!

    回覆刪除
  17. 你個蛋糕做得好靚 因為木糠蛋糕好易爛架!

    回覆刪除
  18.   笑死我啦 cindy做乜同你咁過唔去架? 連   都出埋!

    回覆刪除