2007年7月17日 星期二

甜痴痴晚宴 (後篇)

去到
好姊妹GG 已到o左啦, o地點完菜一陣 Karen 就做o左逃學威龍
趕過來
,
之後我o地就緊係响樹吹吹吹啦~

我仲帶埋之前
keep大少奶整既曲奇餅俾好姊妹GG Karen , o地當然巧似如獲貴寶啦, 又當時巧尊重大少奶既曲奇餅而同佢snap shot
......
哈哈哈哈, 呢個時候大少奶又應該眼皮跳呢

而我仲繼續keep住個diamond 密實袋响樹懷念-ing

同埋等大少奶個簽名來送俾
Karen
,
所以大少奶呀
, 下次整多d, 唔該

食完飯
(其實餐飯d野都又平又ok, 又有c服卡位坐, 不過費時再俾人烏龜, 有時間先加個後記啦, 哼!!!!), 當然就係品嚐餅神Vanlily既大師級蛋糕啦, 呢個血橙味opera巧正呀
,
絕對有酒店級水準呀
……
真係想留「的士」咁多俾亞仔呢
……
不過咁好味又點忍喎~

當然係Vanlily呢個7月大晒月, o地幾個就當然預備od小禮俾女主角啦……我呢份係2week之前已買既franc franc , table cloth 同特別朋友生日卡 (因起初我o地之前又係約早d, 所以一時三刻就抄陳生個idea 來買野law

)

呢個晚宴真係食得開心又吹得愉快呢, 我諗如果加埋果3位笑婦……情況一定係超……………


****************

To Vanlily :

多謝你個咁正既蛋糕呀........你仲咁知我心意整埋d浮誇金礡tim

嗱......之不過琴日個蛋糕呢係
for慶祝我既第200Blog
,
咁當然我遲
d300, 400, 500……Blog你都要保持呢個咁優質既傳統啦
++
……
而且仲有琴晚個幾條街數…….
嗯嗯
…….咁o地之後就會巧有口福呢


****************


沒有留言:

張貼留言