2007年7月31日 星期二

臭屎我的大球場


2007年7月27日

今晚同亞仔去大球場睇波

佢呢個星期已經睇o左3日波啦, 估唔到我都睇o左2日

無計啦, 佢喜歡......而我又對足球唔抗拒

不過今晚呢場波睇得我巧辛苦耶

熱屎勒勒, 入到大球埸巧似去o左蒸籠咁, 得個幾滴少得可憐既風

我感覺到坐我四圍的人個個都巧有

taste人氣高企
(攪到我估自己同亞仔都可能.......)

簡直巧似呼吸唔到咁

我成日都行去廁所, 去吸吓比較清新既空氣

(起碼冇咁焗)

巧臭巧辛苦呢

我相信再坐多粒鐘我會嘔 / 暈囉

直到走o左, 條街同地鐵既空氣仍然唔c服......我要去到灣仔先呼吸到新鮮空氣呢~

  


6 則留言:

  1. 咁死辛苦...都唔明d男人都咁enjoy!!???!!! 比我死都去

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年7月31日 晚上11:56

    你對亞仔真係好,, 俾我未必會去!! 咁Q熱~~

    回覆刪除
  3. 與其現場熱辣辣睇住成班麻甩佬追個波 我寧願係屋企一邊歎冷氣一邊食薯片好過!

    回覆刪除
  4. Vanlily : 我其實都唔係巧明嫁, 不過可能d男人都唔明d女人點解like名牌同鑽石一樣  不過果d坐响山頂既朋友呀, 一定睇唔清楚d球員而且仲要熱屎勒勒tim~ 比我揀, 我會like坐紅館d山頂位多d law Diana : 他喜歡, 所以我都會嘗試喜歡 (特別係我對足球呢家野唔抗拒ma) 咪咪吉 : 可能佢o地鐘意成班麻甩佬既現場 氣 氛掛 .............

    回覆刪除
  5. 袁生同阿仔一樣熱愛足球...我有時都會睇佢踼波... 但夏天就咪搞!太熱了

    回覆刪除
  6. 我以前都會去睇波ka wo!天皇去踢波,我會做跟得夫人!

    回覆刪除