2007年7月3日 星期二

我的第二百篇Blog

2007年2月18日 ......

我post o左我的第一百篇Blog......

估唔到......

真的冇諗過......

唔洗半年......

我的第二百篇Blog面世呀

 

本身今晚有2篇blog想post, 點知一睇個counter
 
199..........咁下一篇咪200

呢個咁重要既moment, 我當然 "tiger & crab" 都記錄佢啦

睇番上次第一百篇blog, 好開心之前提及既bloggers絕大部份都~~仍然~~繼續~~支持GG, 巧多謝你o地呀
 你o地既支持同留言的確係我既精神柱呀, 以我咁3分鐘熱度既人來講, 真係估自己唔到可以咁有恆心咁打、打、打
(雖然仍然打得唔算快, 不過的確比以前進步
)

 

响呢100-200篇當中, 雖然我既收睇率同訂閱率依然唔算高, 但係我巧高興同幾位bloggers  -- 好姊妹GG, Diana 同 Karen -- 相見, 又响緣份安排之下又新認識多o左幾位好bloggers : Cindy, 露絲, vyvy, 菇菇姐, Tan Tan, Mrs Cheng's Life, Pinkberry, 同埋你、你、你

, 你o地成日都探我, 我巧感動耶.....

當然亞仔你睇多o左我個blog同留o左「的士」咁多言, 我都好like呀
你要 keep it up 喎

無以為報......

我會繼續發揮TVB嘅精神 : 「全力以赴, 做到最好」

繼續寫好呢個blog

==============

Special request to Vanlily:

多謝你响我上次第一百篇blog到留言呀

其實上次我回應番你兼有個請求嫁, 唔知你有冇睇到呢 冇睇......唔緊要, 等我copy過來你睇呀  

「 如果出年呢個時候我真的可以寫300篇的話, 你可唔可以整個蛋糕
同我慶祝呀!」

可以嗎?

 


沒有留言:

張貼留言