2007年7月10日 星期二

My Little Hokkaido


响apm間花店

見到佢.........

嗅到佢d味又令我諗起北海道啦......

巧missing呢

於是就以$35買o左佢返地獄呀 (仲有幾枝可以有幸見一見Cindy
)

(嘻嘻, 我用埋個北海道既
奶樽match番佢tim)

 


8 則留言:

  1. 蛋禾以為巧姊妹你plan去旅行添! 原來係講花 ~

    回覆刪除
  2. 好姊妹 : 我e家係非常時期 (等-ing ) , 點去旅行呀 不過為o左唔巧你誤會.....我改o左個題目啦 Honey : 咪似你law

    回覆刪除
  3. 原來你會去北海道,我要手信呀!!!!看下相都好呀!!!

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 下午4:30

    原來你去見Cindy..所以咁開心呀??

    回覆刪除
  5. $35一小束好貴呀!但係又真係好靚!我仲keep住架!

    回覆刪除
  6. 佢個樣好靚,不過我唔鐘意佢d味

    回覆刪除
  7.  YY Cake : 唔係呀, 係懷念同掛住咋 ......我之前去過ma Diana : 呢日未見既......我o地係之後先見的 Cindy : 我將佢o地變o左做乾 呀~ vyvy : 我之前都唔like佢d味嫁, e家唔係超like, 但ok啦, 唔抗拒law

    回覆刪除