2007年7月16日 星期一

與陽光作戰

我 - 愛美白......但係呢期有巧多痘痘印


我 - 怕晒黑......但琴日居然要同陽光作戰


因為要去由工聯會攪既

實習, 地點係 : 粉嶺雲泉仙館大埔坳公園


雲泉仙館之前我個Baby Ivany 都有提過去佢果樹

 (可按呢樹欣賞), 當然佢呢d大師級
同我呢個BB級就唔可以比啦


嘩......一落車就有燒焦既感覺, 對手被

甜蜜的表情MSN表情图片60
晒到巧痛耶
已經搽o左個 50 SPF嫁啦, 去完成日之後發覺隻手有個錶印呀, 咁咪即係黑o左巧多


嘩嘩......90%既拍友個個都手持d長鏡開麥拉, 自己嗰部小小的Nikon Coolpix  P5000變得巧削呀


不過e家既雲泉仙館唔多蓮花呀 (得個5朵到咋), 但是都有幾多野可以

, 反而大埔坳公園就唔多野影, 主要係果樹暴晒暴晒同暴晒, 自己都真係有d驚中暑呢~~


唔知係唔係心理因素, 總覺得自己巧似比以前影得巧o左 (部DC仲新ma

), 不過真是發覺自己部機有巧多野都玩唔到呀......唔通真是要買番個Canon 400D


以下睇吓我「的士」咁多既劣作啦


===============


後記 :


琴日真係巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧熱呀, 我去
嗰陣條弟弟變成我第二層皮膚呀, d汗攪到我幾難除條褲同弟弟呢


回程嗰部旅遊巴各人d味...........
..........嘩嘩嘩


 


14 則留言:

  1. 哈哈, 我都經常性"un仔"變外表皮~~ 超級尷尬+黑人憎架!  

    回覆刪除
  2. 烏龜GG, 你依篇嘢都俾人嘈咗好耐喎 不過我第一, 哇哈哈哈哈................

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年7月17日 凌晨3:47

    嘩... 熱到弟弟都濕埋!! 好唔舒服架喎~~ 不過D相又影得唔錯,, 值得一讚!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈! 你呢篇阿爾蓋達的日子,都幾好,影得唔錯喎! 好! 我叫d兄弟手下留情 你好快d攪埋呀甜痴痴篇野喇下,好想知我眼眉跳既原因

    回覆刪除
  5. 嘩,GG真係痴痴地既wo,大熱天昤出去乾曬! 但d相又幾靚,真係抵番哂既! 弟弟變成我第二層皮膚 <--- 我有辦法呀!你著多幾條弟弟,敢未總有一條唔會變你既既第一層皮膚law!係唔係好idea呢? ﹝你係烏龜,所以用綠色!﹞

    回覆刪除
  6. d相影得唔錯oY  構圖幾好(我o係度扮大師tim )

    回覆刪除
  7. 條弟弟除個時會變成腸粉tim啊~ 不過真係影得好好啊! 仲有不如你唔好出post先喇~ 我唔做阿四啊!

    回覆刪除
  8. 我嗰日去 ocean park 都燒焦咗嘞。不過手臂焦咗後,望上去感覺瘦啲呀。

    回覆刪除
  9. GG:你講得好攪笑呀   我通常叫「弟弟」做「un un」的 ~ 夏天真係 ... 有時會濕埋!(如果撞正生理期,就更大劑)

    回覆刪除
  10. 妳好攪笑呀!  不過這幾天確是很熱呀...

    回覆刪除
  11. 唔好意思我係想搭  vanlily 訕: 好似捲腸粉  呢個比喻,  絕對係掂!!

    回覆刪除
  12. 唔好玩我啦, 傻G! 我都係亂影一餐之麻 ... 不過你真係好叻wor, 咁熱都有心機影到咁多好野, 我呢排少左出動 .... 實在熱到想屎 仲有呀, 乜你同人地分享你既"弟弟"嫁 ... 小女孩要保護自己呀! 你一陣引左d色魔入來就弊啦  

    回覆刪除
  13. 咪咪吉 : 吓 ......超級尷尬 ........唔通你只穿 "un仔" 出街嫁 , 巧sexy耶 耶~ 如果我係 烏龜 , 咁你一定係 蝦 (俾人蝦, 哼!!!!!)  蝦吉: 聽日你小心d呀 Diana : 係呀......果吓真係巧難去GG呀  多謝你呀  希望遲d練好d可以搵你做model 好姊妹GG : 耶~~~ 唔好笑我啦, 快d撐吓我啦 大少奶 : 响阿爾蓋達的確巧熱呀, 差d熱溶o左 呀 ~ 多謝你讚我呢  ......仲有幫我同你d石油氣兄弟講聲 ~~~ 咁 多謝晒 呀 ~~~哼!!! Cindy : 呢個實習班係 工聯會 攪嫁.....如果唔去又唔知自己一支公會唔會有心情去實習實習ma 耶~~~著多幾條弟弟, 咁我相信會生"熱沸"喎 仲有.....我update晒d blog 啦, 唔再 係烏龜啦 TanTan : 多謝大師評價  我信+受晒嫁 阿四雲厘妮 : yes........."腸粉" 呢個term 講得好精闢呀  well......你個稱呼已經表示o左...... Pinkberry/ Lion Man  : 係呀.....呢期同親 玩遊戲都會變粟一燒啦 笨B媽媽 : 係呀.......我 "GG" 嗰時我個心都諗如果撞正生理期,就巧大劑呢  你叫 "un" 我 叫 "弟", 咁加埋就叫番做 "un 弟" 菇菇姐 : 係呀......甜痴痴講得好精闢呀 Baby Ivany : 我以 "tiger & crab" 之名係覺得你d相真係影得好正呢   果日真是熱到屎, 不過又想學野ma......所以e家變o左件肥炭   乜同人地分享"弟弟"會引左d色魔入來嫁 ...啋, 咁"妹妹"咪只可以講俾信得過既人聽  

    回覆刪除