2007年7月28日 星期六

與Cindy優先慶祝的生日飯

GG.jpg GG.jpg GG.jpg

巧榮幸, 巧開心
呢個星期收到Cindy既私人邀請

原來大少奶甜痴痴Vanlily為慶祝 Cindy 8月大晒的日子
 就誠邀佢去食tea buffet

而我就有幸被成為列席者之一
 
不過由於我下個week end有d樹, 她們就巧巧咁遷就我而改為今日與Cindy優先慶祝的生日飯 (各位 : 真係唔巧意思呢
)
可惜可以坐得巧耐既 JW Marriot tea buffet 已經full 晒, 經過一論相討, 我o地就決定先去TST北京樓食晏

訂o左枱12:45, 我就梗係超準時到啦

 
(如估唔係呀, 肯定又俾人炸啦
)

人一齊就先進行o左個送禮物儀式 (不過我之前唔記得影相就送o左俾佢o地tim
)

我精心挑選o左本日本花藝書同埋以紫色為主調的
賀卡
(仲配o左個靚靚的紫色圖案袋子入住) 俾Cindy作為生日禮物,
另外之前訂o左Jenny Bakery既鳳梨卷剛剛有貨, 拎o左一盒鳳梨卷同4 mix 俾大少奶同Vanlily

講番餐lunch, 大少奶同Vanlily巧似order o左個4人餐, well.....d 餸名唔係巧知呀, 不過從樓下張相, 你o地可以知道我o地係食得包既, 你睇
我o地食包都食飽啦 計有Vanlily既飛佛九不理包, 小籠包, 蒸餃, 炸菜肉末夾子, 翠玉瓜蝦仁, 醉雞拌海蜇, 唔知o羊
(冇影到相呀
)

我覺得呢間北京樓既食物同環境都唔錯
(個環境比我以前間唔中去銅鑼灣三越果間北京樓比巧巧多呢, 既然三越果間都冇o左, 下次可以同家人再來encore 呀
)


餐後既合桃糊巧甜呢
, 不過佢o地都算係咁同我o地換o左個冇咁甜
(都仲係甜)既紫米露
  唔緊要啦, 因為
飯後既重頭戲就梗係食餅神為Cindy而整既 go go 力開心果
啦, d go go 力 巧滑滑、巧巧味呀  你睇......又有巧浮誇既金礡呀~

我o地巧開心咁 hea o左都有2粒幾鐘之後我o地就轉場去洲際嘆茶
 我同大少奶就order o左個蜜桃熱情果茶, Cindy order o左個 wild berry, 而Vanlily 就order o左個 Iced Green Tea Latte~

雖然今日蝦米吉唔在場, 我琴日又4圍炸人, 巧自然就成為大少奶同Cindy既圍攻對象啦
 
well.......不過我今日真係冇力對抗呢, 因為我個生理期攪到個肚谷谷, 巧唔c服呢, 到响洲際果樹直情超肚痛tim
 
不過我下次一定會收復失地嫁, 哼!

快樂既時光過得好快呢, 原來唔經唔覺我o地就hea 到6點多呀, 今日我肚住痛都過得巧開心

後記 : 多謝甜痴痴餅神Vanlily送贈既雲厘拿籽呀, 的確巧雲厘拿呀


46 則留言:

  1. wa,烏龜GG咁快手既!

    回覆刪除
  2. 做乜影人個 "Zone" 呀? 你個鹹濕烏龜仔 你呀!唔好再咁客氣呀!你要知道你咁好娛樂,我地會有無盡既gathering架嘛 好彩我都預備定預產期之"青口粒三色甜椒彈蛋糕" P.s 收復失地?你咪妄想 哼!

    回覆刪除
  3. 乜個 "Zone" 完來係大少奶 ka

    回覆刪除
  4. 係呀!我係個"Zone"既物主啊

    回覆刪除
  5. 你個 "zone" 都幾偉大喎

    回覆刪除
  6. 我見到喇我見到喇 大少奶個zone果然係"狼"係枱証面架~ 哇哈哈哈~~~

    回覆刪除
  7. 咪就係囉 為乜事解咁可憐講到咁efficient先? 唔得唔得,咁你要做一隻全世界最快既烏龜仔先得啊! 唔好輸蝕 加油支持你

    回覆刪除
  8. Baby Ivany : 耶   Cindy : 我係快打龜呀, 哼 大少奶 : 我唔想影到嫁, 鬼叫個zone既版圖大o羊  我期待徐子淇個預產期呀 蝦米吉 : 係呀係呀, "狼"係枱嫁 蔡師奶 : YES! 我係全城至快至浮誇既快打龜    

    回覆刪除
  9. 快打龜??? 就 快 比人 打 爆殼既 龜 呀?

    回覆刪除
  10. 哎呀...你咁快手架 , 我仲唸住叫你約cindy出黎慶祝生日架嘛............我都想見吓佢呢...

    回覆刪除
  11. 我.......... gg, 你真係.....係咪想死呢? 家嫂個 "zone" 你都......... 唉, 你真係唔怪得家嫂咁鍾意上來探你, 炸你, 搞你架!

    回覆刪除
  12.   你個膽大包天既

    回覆刪除
  13. 一股     圓"zone" 風暴   即將殺到!!!!   炸G龜行動一觸即發! 大家快d作好準備, 免得生靈塗炭, 傷及無辜...........

    回覆刪除
  14. 我有水, 唔驚你, 哈哈      

    回覆刪除
  15. 禽晚咁夜瞓, 乜今日咁早入黎我樹留龜毛呀 ~

    回覆刪除
  16. 大少奶 : e.........你幫我 打爆個龜殼咁我咪可以變番人law

    回覆刪除
  17. GG 打爆你個殼,你只會係一隻 無殼既烏龜 ,係一隻爛龜,並唔係變為人 等於一隻雞蛋打爛左隻蛋依然係一隻蛋,係爛蛋 並唔會變為一個人

    回覆刪除
  18. 我係最遲post但我都唔係烏龜 呵呵呵

    回覆刪除
  19. 不如你解釋一下, 你用咩去修復失地呢? 唔好同我講係鴨舌啊!!!! d菜乾(雲呢拿)記得唔好放入雪櫃啊~ 會走哂d油嫁!!

    回覆刪除
  20. 大 熱 天時食個雪榚消吓暑 係咪涼快好多呢

    回覆刪除
  21. 幸福小女人- Diana2007年7月29日 下午2:48

    唔C服, 好好休息啦!

    回覆刪除
  22. 露絲公關手記2007年7月29日 下午4:51

    愉快的一天 ~ 好開心嘩

    回覆刪除
  23. 琴日同你地玩完真係赲都甩碌,成晚訓唔好,今朝返教會前仲嘔在一陣,聽道時個身驅唔係自己咁,好赲好赲好赲呀! 崇拜完後又俾花既魔力吸引,又買左少少花,返屋企後訓左一陣,依家玩完花,但天皇今晚唔想煮,要出去食!身心疲倦呀! 真係無力寫篇禮物篇!我又唔想求其寫,因為真係好heart呀!

    回覆刪除
  24. 連vanlily都唔幫你呀! 我話你知修復失地?你小心企都無"訂"企呀?到時你真係失地 你練習"快"少少先啦! 哼!

    回覆刪除
  25. 哈哈哈, 見大少奶炸得咁過穩 我又炸~~~~  

    回覆刪除
  26. 大蝦吉... 你真抵錫 烏龜GG... 琴日娛樂你後,非常之累,聽日等炸啦你

    回覆刪除
  27. 屎火, 唔炸唔知身體好~~~    

    回覆刪除
  28. 你今日又去咗邊呀?

    回覆刪除
  29. 喂~ 你唔係唔知我地 【一屋癲人一日一誌】 嫁啦?? 仲乜今日仲未有野睇嫁?? 你怕我地炸你啊?? 你出唔出我地都炸嫁喇!

    回覆刪除
  30. 大少奶用你個 殼整蛋糕wo!

    回覆刪除
  31. 加左d野啦!  

    回覆刪除
  32. 食自已啦你!

    回覆刪除
  33. 陪你食架!!!!  

    回覆刪除
  34. 你受炸啦!!!!!!!!!!!  點解我要炸你呢.........算啦, 知唔知都係一樣要炸~

    回覆刪除
  35. 烏龜GG, 連菇菇姐都炸, 我又點可以唔炸呢~~

    回覆刪除
  36. 嘩..GG...無黎一日...你個blog變咗戰區呀  

    回覆刪除
  37. 睇清楚d 呢杯係雪糕來之麻!

    回覆刪除
  38. 今日我唔多舒服,就放你一馬,打你個龜殼算啦  

    回覆刪除