2007年7月8日 星期日

我個monitor壞o左呀

個 monitor

 去唔到探唔到你o地呀.....

琴日d開心樹都唔可以記錄住.......

希望盡快攪番掂啦

********************************

更新 @ 09-07-2007 零晨1時48分

原來真係忍唔到沒有電腦的日子啊~

所以.....

都係決定去買番個新mon- (費時拎去整啦).....

個舊mon- 都用o左 ~3年

而且家姐姐又肯做大股東 (hehe, 佢都頂唔順冇機用呀

)

yo........我返來啦

********************************

 註 : 不過e家

 
(該燴, 我e家仲未
tim~)

各位既留言同你o地個地盆將於明天續一覆同慢慢到訪啦


14 則留言:

  1. 等+ ing 你返黎呀!!

    回覆刪除
  2. 食左個木糠喇~~~巧味道呀~~~~ 我今朝都開左工整喇~~因為黎緊一星期都要返學唔會得閒, 所以今朝趕工用左d餅碎, 宜家剩返小小啦~~

    回覆刪除
  3. 噢! 我等著你回來 我等著你回來 我想著你回來 我想著你回來

    回覆刪除
  4. 嘩! 你終於攪掂個 "芒"喇! 我想著你回來 我想著你回來

    回覆刪除
  5. 你個 mon 平時嘅使用率好高架?

    回覆刪除
  6. 早知聽你講唔落咁多餅碎啦 ~~~~ 因為今次 d 餅勁碎 , 而我又落返上次 o 既份量 , 攪到成口沙咁 ~~~

    回覆刪除
  7.   等ing 你覆同慢慢到訪!~~~  

    回覆刪除
  8. 哈哈, 冇芒用住個電視先嘛~~~

    回覆刪除
  9. 我見到吉之島既 "芒"特價呀 $9.9有3個,你都去買丫

    回覆刪除
  10. Mrs Cheng's Life : 我返來啦 Karen : 嗰「的士」咁多餅碎不如用個樽仔裝起佢留念呀 (變態-ing ) 大少奶 : 我返o左來兼同o左你講晚安同早安啦 ..........不過仲未同你講午安同安安.......佳佳同樂樂同彛盈盈o羅 e..........$9.9 / 3 個 咁正  巧, 陣間我就爬落去買半打震壓住個 "芒"先

    回覆刪除
  11. 點解....見唔到你又看唔到你d新嘢呀!!!

    回覆刪除
  12. Pinkberry : 其實都唔係嫁.........都唔知點解咁快壞 Karen : 哇哈哈.......你不聽老人言呀 Miss Jubie : 你好.......可會去留低條手毛的 咪咪吉 : 我o地既關係唔可以响tvb到講出來嫁喎 TanTan : 我返o左來啦 YY cake : sor 呀, 今日巧忙-ing呢  可否旦多陣呢

    回覆刪除
  13. 好野!有新機,即係好快見倒你啦

    回覆刪除