2007年7月17日 星期二

甜痴痴晚宴 (前傳)

話說响我的第二百篇Blog 到向呢位甜痴痴小姐Vanlily 預先“R” 定慶祝第300blog既蛋糕, 點知佢巧有heart 咁話不如e家就整啦……就係咁, o地就相約出來見見面啦, 當然餅神出餅, 我當然 "tiger & crab" 又叫埋好姊妹GG Karen 一齊出來啦

由於我同甜痴痴都比較早放工, 起初我o地相約6:30pm 先去shopping 一陣 先去食飯 (o8pm), 點知琴日做野忘o左時間, 攪到甜痴痴要一個人shopping 同埋等我25分鐘tim (唔好意樹呀
)

由於佢响等-ing我果陣已經熱溶o

, 所以我o地轉o左去老麥飲野同hea-ing......咁都好, 佢就可以响呢個時候試吓小妹既手勢
……
又係木槺布丁……其實我內心掙扎o左一輪俾唔俾佢食嫁…….你知啦, 人家係冠軍級
人馬
ma……
而自己仲係playgroup level
,
不過我又知木槺布丁係佢十大飛佛
dessert 之一……所以就膽粗粗law

响老麥
……o地已經不停吹水呀
,
巧似一個冇見巧耐既朋友咁 (甜痴痴, 多謝你請我嗰杯芒果du du 冰呀
)

之後我o地就預備向食飯地方King Ludwig Beerhall 進發......哈哈, 我就係响呢個時間帶o左甜痴痴轉o左差不多20分鐘先至行到目的地咋

, 巧彩甜痴痴巧容忍我咋, 我同佢講如果係大少奶, 係咁熱屎勒勒仲同佢轉轉轉, 相信我已經俾佢d石油氣炸屎o左啦
 
(
大少奶 : 你琴晚8pm左右有冇開始眼皮跳呢
)

......待續


7 則留言:

  1. 整蛋糕比" 甜痴痴 "跟本係一種壓力啊 會流汗、心跳加速、手騰腳震 你講得無錯! 熱屎勒勒仲同佢轉轉轉,我真係會載的士架! 上到的士先炸你,如果上中石油氣的士 哼!後果.....都不可想象

    回覆刪除
  2. 我既寬宏大量性格, 點會好似大少奶咁...石油氣喎~ 呵呵呵! 不過一食過木槺布甸, 就比你發現到我貪心既一面....oh~

    回覆刪除
  3. 俾我發現烏龜除左係慢之外,仲係路盲! 我認路好叻,一定唔會俾你點!

    回覆刪除
  4. 大少奶 :  係呵.....係一種壓力啊  ...........咁我琴日真是好好彩呢 Vanlily : 你真抵 呀 ~ 多謝你肯賞面食我個木槺布甸呢  仲要食個至大既呢  琴晚一餐飯, 看出你有做精明眼太太既potential 呢  記住多d同大少奶學習啊

    回覆刪除
  5. Cindy : 耶~ 耶~ 耶~

    回覆刪除
  6. 遲到係你嘅常習,所以到達目的地前20分鐘,就要好打定電話俾你,通知你起行,如果唔係一定會等到變傻瓜!

    回覆刪除
  7. 喂, 我都好想食木槺布甸喎 我要食 我要食   我要食

    回覆刪除