2007年7月23日 星期一

你又再次好乖啦

呢兩日心情當然唔會好好啦

但是得到各界既鼓勵......我的確好感恩,

同埋要領回 :

命裡有時終需有, 命裡冇時莫強求

唉......所以已冇野巧講啦......不過, 俾我唉多幾聲先啦~

唉.........

不過呢兩日你好乖呀

你唔想食既地方又同我去食

你既2日1夜曼聯之旅又因為我想屎得冥目d而改為即日來回, 大大浪費o左你巧難得請既annual leave

琴日去書展又俾$$我買o左2本無謂書

亞仔你好乖乖呀
 +

==================

p.s. 不過如果你可以再買件浮誇o野過我, 我就更喜歡啦


19 則留言:

  1. 你個貪心怪吖,你要學埋知足呢樣嘢好啲喎。

    回覆刪除
  2. 喂, 點解我尋日唔見你架 作屎呀?!

    回覆刪除
  3. 唔靚的心情,會令到你好貪心"姐"

    回覆刪除
  4. 烏龜仔 難分真與假, 人面多險詐 唔開心應該有個限期,將自已珍貴既光陰活於頹廢中咪好浪費囉? 雖然....人應該學識知足,但係多件浮誇野又無妨喎

    回覆刪除
  5. 有時好多野, 真係個天整定嫁! 唔到你唔信!! 既然改變唔到既事實, 就應該樂觀面對~ 既然身邊人都你咁好~ 你應該好好好好開心至係啊 最多比你唉埋最後呢2聲喇!

    回覆刪除
  6. 要點浮誇先 ??? 乜野係浮誇先?? 送個五日日本精莎團你嘆喇~~浮唔浮誇先

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年7月23日 下午4:45

    亞仔對你咁好, 你應該唔好再為已成事實既事唔開心啦~~ 乖啦.. 我又錫返你呀!!  你睇下幾多人錫你~~

    回覆刪除
  8. 2日1夜曼聯之旅 ---- 對球迷黎講好緊要架喎 --- 阿仔都即日來回 ------- 算幾好啦!!!

    回覆刪除
  9. 烏龜都學人去書展呀!有乜大收穫呀?

    回覆刪除
  10. 仲有你星期六去o左銅鑼灣Jenny Bakery呀?我都係星期六去ka wo!  

    回覆刪除
  11. 烏龜仔 你今日爬左去邊?

    回覆刪除
  12. 唔好唸咁多啦my friend, 你有個咁好o既亞仔, 又有咁好o既blog友, 咩煩野都拋諸腦後啦~~~~支持你~~~

    回覆刪除
  13. 做乜唔留番今日去探下我呀

    回覆刪除
  14. 有時開心唔開心是由自己決定, 人總有唔開心事, 不過總會過去, 常把歡欣 放在心上, 人自然會開心一點!

    回覆刪除
  15. 係囉...做人既野真係有開心有唔開心架... 不過最緊要把開心o個part放大...唔開心o個part縮小... 咁人生就會美好得多啦!!! 何況你阿仔咁鍚你...sweet sweet死~

    回覆刪除
  16. 你隻超低能 烏龜仔

    回覆刪除
  17. 各位 : YEAH, 我對抗地獄火屎革命成功o左呀 更新update將會盡快報導 多謝各界連日來的支持和鼓勵呀

    回覆刪除
  18. 咁星期四係星期幾呢?

    回覆刪除
  19. 各位 : 2 粒鐘之後, 革命又再次死亡  +  

    回覆刪除