2007年7月14日 星期六

一山還有一山高

記得菇菇姐曾講過我可以「殺死女」

well......作為雙魚座既我, 喜歡浪漫, 小小心意同玩驚喜都曉既

不過,

一山還有一山高......

琴日......

「超驚喜, 極窩心」

講既係琴日响地獄失驚無神收到件包裹......

原來係

同學K寄來的......

她知道我呢期响地獄巧火屎, 所以佢特意寄來呢個包裹想我開心d, 你話淨係呢份心意就已經warm啦......

而且個包裹仲要巧豐盛tim, 你睇 :

 

心意卡一張

 

SUQQU SPF29 防晒cream (佢托日本朋友買嫁) <== 因佢知我聽日要對抗
甜蜜的表情MSN表情图片60呢~~

 冰袋

(我上次整o左d水晶蒟蒻加強版俾佢e家return番俾我), 原來入面仲有士多啤梨棉花糖同埋一張Fancl House Tense Up Coupon

件件野又咁suit我呀......

你話呀你冧唔冧, warm 唔 warm 先

****************

多謝你呀, 同學K

我知你有看我個blog既

 

我真的好高興在CityU 認識你呢, 雖然你我只認識差不多2年, 不過我覺得我o地做事同諗野既方法都巧接近, 你流利既英文, 強勁既記憶同對everyone都咁有heart實在令我佩服和感動呢 ~~



****************

 


28 則留言:

  1. 我只係想同你講: 我大把呀!你留番打邊爐把啦~

    回覆刪除
  2. GG , sample 都唔係好多咋! 優惠轉個頭無架啦!如果 Will Wong 化妝指導只係五、六、日!但以我所知普通 walk in , d 化妝小姐都會幫你化妝指導架!如果要去, 7 月前啦,多野送呀!

    回覆刪除
  3. 陪亞仔做乜呀? 我吃醋嫁wor

    回覆刪除
  4. GG , 個花邊整得唔好先咁咋! 你居然欣賞! Thank you wo !

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 凌晨1:34

    又係咁~~~

    回覆刪除
  6. 各位 : 由於我要07起身預備同陽光作戰, e家 回應遲d覆~~~

    回覆刪除
  7. 哇, 你....你....你個朋友真係超窩心呀. 其實有份心意已經好好. 仲要樣樣野都諗過....好得呀. 你有個咁好o既朋友, 有力抗火屎啦!

    回覆刪除
  8. 我屋企都有人讀city架... 不過讀完lu已經~~~ 真係橋~~~ 無記錯的話好似今年有人year 2... 都有fd會升year 1..不過唔知收唔收呢...=p

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 下午3:38

    嘩.. 真係超開心喎!! 我相信就算係一張心意咭, 都會令人開心~~ 更何況你個同學K仲送左咁多心意俾你!!! 希望你係地獄唔好再咁愁啦~~ 乖啦!!!

    回覆刪除
  10. 真係冧死呀~~即使唔係男朋友o既禮物都一樣可以好warm好warm

    回覆刪除
  11. 露絲公關手記2007年7月15日 晚上9:36

    很窩心呢!

    回覆刪除
  12. 好warm 呀!你朋友有我咁上下細心wo!  呢個朋友唔話得,介紹埋俾我識好wo! 07起身預備同陽光作戰 <--- 去邊樹玩呀?

    回覆刪除
  13. 哇!真係會好令人窩心!!你同學真好!!

    回覆刪除
  14. GG 好眼訓、要 你今日去左............採礦?噢!

    回覆刪除
  15. 有個咁好嘅朋友,真係好貼心呀。你係 gigi leung?? 莫非你係奪面雙琪之一?

    回覆刪除
  16. 你又作戰中呀?忙碌中嗎?  琴日去左邊樹玩,仲未講wo!

    回覆刪除
  17. 你仲未講你琴日晌:阿爾蓋達既日子 好心急添

    回覆刪除
  18. 係啦! 烏龜GG ,快d post 啦! 我都我同大少奶頸都長!

    回覆刪除
  19. 同我一樣咁靚既大少奶, 烏龜GG等極都唔post琴日爬去邊,我地擺睇去個烏龜網la!

    回覆刪除
  20. 靚cindy 你要原諒GG啊!GG今日約左布殊食蛋糕啊! 不過…聽日再唔見GG的話....我叫d兄弟炸左GG個blog

    回覆刪除
  21. 咦? 咁開心呀? 我又黎炸埋一份得唔得架?    

    回覆刪除
  22. 靚大少奶, 炸時通知聲,等我走遠d!

    回覆刪除
  23. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 晚上10:24

    你地食完飯未呀?  唔好玩咁夜啦~~ 快D返黎呀!! (我無得去, 所以你地都唔好去咁夜呀~~)

    回覆刪除
  24. 你同呀甜痴痴都好鍾意成日叫我放長雙眼架喎! 你好快d講我d乜呀!否則......... 我即管等下你啦

    回覆刪除
  25. 各位 : 呢篇blog受到阿爾蓋達式既  入侵呀........
    e..........over over   電路開始 ..........roger roger   .........回覆唔到你o地tim du du du..................焦-ed ~

    回覆刪除