2007年7月10日 星期二

嘻嘻哈哈的1800秒

雖然响臨食lunch 之前收到一個令我

的消息, 不過當時個心仲未火屎住......

.........因為我仍然有著呢個「超期待, 極興奮」既心情呀

巧高興

大少奶整曲奇餅過我食呀, 知道佢仲約埋Cindy咪咪吉响apm既Roma Roma hea-ing , 而且d時間仲容許我可以見佢o地1800秒tim, 實在太興奮啦

約o左大少奶响「ar士必」門口等, 之前佢叫我留意一個fashion版既石油氣罐

(所以成日都以為佢著藍色衫law
) , 不過佢渾圓既特徵使我响覺得眼前行過來既人係佢, 亦都係咁我就立時展開我個
烚熟
頭式既, 嚇到佢呢...............+

之後搵埋咪咪吉就上去會等位既Cindy啦, 起初仲以為大少奶同咪咪吉之前見過面tim, 佢o地一埋牙就.........癲-ed同大笑啦 而呢位大少奶居然响條自動電梯到俾見面禮人, 的確夠晒特別啦

等o左一陣先有個「隔離」位俾我o地

(唔通上次大少奶同Cindy既笑聲俾人black list o左
), 又估唔到一入到去又再次「炸炸林」响樹交換禮物喎, 總之就多謝晒啦  
(响地獄唔方便開你o地d禮, 我會 "R" 多篇blog寫嫁啦, 大少奶: 你放長雙圓眼睛啦, 我一定會寫個食後感俾你嫁
)

之後我o地就响樹嘻嘻哈哈同bi-li-ba-la, 後來我o地被安排去一個c服d既卡位坐, 淨飲白開水既我見佢o地3個笑婦一齊o個個moment就真係巧攪笑啦

都話我d技術差勁啦, 同佢o地3位笑婦影相果陣就比佢o地發現o左呀, 佢o地e家仲知埋我d數學巧屎tim

話咁快呢個既快樂又瘋癲既1800秒就要完結啦, 我又要上番個地獄到面對果件火屎問題......

在此多謝

又靚又高貴同有氣質大少奶Cindy(報稱斯文既)咪咪吉既見面禮呀, 响你o地面前我唔咁整d"尚待改善-ing"既o野食過你o地呀, 時間又唔夠我去搵d合適既野, 唔巧意思啦

最後仲要多謝大少奶豪o左杯淨飲雙計既白開水過我同埋你嗰幾個「迷人」既眼神呀   


18 則留言:

  1. 你呀!太客氣喇!送咁多禮物比我,我得果幾塊餅實在失禮 我聽日會去換領禮物 你激發起我好想整彈蛋糕比你 好!我就放長我雙圓眼等你個食後感 P.s........ 1、2係到3呀

    回覆刪除
  2. hoho! 依家我就係排第二!~~~~~

    回覆刪除
  3. 唔制唔制,係剩係猛講大少奶,我呢....... 嬲! 仲有係 又靚又高貴同有氣質既大少奶, Cindy 同(報稱斯文既)咪咪吉,咁我個形容詞呢?唔係同大少奶一樣ar ma!起碼我唔覺佢有氣質,同埋我靚過佢好多law! 我成日都話d報章報導失實,原來寫blog都係架wo!

    回覆刪除
  4. Cindy 你錯喇!係我靚好多,眼耳口鼻係全部 match架 你都係接受現實..............把啦 GG唔寫................你明啦啦啦啦啦啦啦啦!哇哈哈

    回覆刪除
  5. 你地d 九龍人真係Happy , 難為我呢個鄉下婆今日仲係大埔熱到想死

    回覆刪除
  6. 係啦, 你做咩鬼咁客氣架~~ 搞到我D小蛋糕好寒酸又核突 不過真係好好好多謝你, 我星期六就會去換禮物架喇! 你都要俾食後感我呀!! 哈哈, 我都要數吓3先~~

    回覆刪除
  7. 仲有, 我唔係"報稱斯文"呀 你唔見我真係好 "C吻" 架咩?!

    回覆刪除
  8. GiGi, 點解我無ice-cream 架!又偏心!~~~~~~ 又講笑,你對Cindy好先唔送ice-cream俾我,你好細心,因為其實我唔應該食咁多凍野!~`````  

    回覆刪除
  9. 原來大少奶係自戀狂!~~~~~~~~~~~~ 咪咪吉,你同我及大少奶比較,都可以話係C吻既!鄉村人!~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年7月10日 晚上10:56

    嘩, 呢樹好熱鬧呀.. 幾個少婦係到鬥靚... 鬥到難分難解... GG... 你真係有排續個安撫呀..haaaaaaaaa

    回覆刪除
  11. 嘩...巧happy姐....巧可惜我唔係o係觀塘果頭返工喇

    回覆刪除
  12. 你嗰1800炒~~過我好愉快喎 因為完全地感染哂啦~~

    回覆刪除
  13. 好開心呀你地~ 就算唔o係現場都感受到你們既快樂呀!

    回覆刪除
  14. GG~ 我實在鄧你可憐.... 居然同幾個無食到藥既人一齊...食飯....

    回覆刪除
  15. 你呢1800秒都好趕喎!!連送禮物都好趕喎!!!

    回覆刪除
  16. GG:你講得好攪笑呀!完全想像到你地o個日四個笑婦o既癲狂狀

    回覆刪除
  17. 3 位笑婦 : 你o地d回應我都响你o地個場 / 之後都有作出相關回應啦, 所以呢樹唔會lu.......不過我巧高興認識你o地3位笑婦啦   唔巧客氣我d現成手信......我都多謝你o地d心意  仲有, 响下次見面之前我會學好數學嫁, 哼 ! Baby Ivany : 你係新界人  我同大少奶係港島人呀 Diana : 我冇安撫佢o地啦, 學vanlily 咁講, 佢o地未食藥嫁......所以我仲唔拿拿聲閃呢 Karen : 一定有 會見的呢~ 阿愛 : 你好  第一次見你但久仰你個朵巧耐啦  係呀, 嗰日我癲晒啦, 冇o左我一貫d manner tim TanTan : 係呀......3個笑婦 + 1個美笑女的約會喎, 的確 hAPpY 呢 Vanlily : 係呀巧..........所以我要食番d甜痴痴既野滋潤吓 YY cake :  係呀, 巧趕 因為......笑都笑o左1500秒啦 vyvy : 有呀.......不過我係地獄天使, 唔暴得光 笨B媽媽 : 相信加埋你........應該........會更加......癲色不少tim 啦  +  

    回覆刪除