2007年7月3日 星期二

毛家飯店 @ 深圳 (updated version)


因為比較失驚無神去, 事前又冇去做research

 就算【皇室假期】個地址都係响商務咋................

所以打的去到【皇室假期】附近 , 我o地兩個周圍睇有o羊野食......始終我o地兩個都少上深圳, 得我o地兩個人都有d , 唔敢去太遠食

(所以一去到深圳, 亞仔就成日都拖實
Friendly
我行呢
)

就係咁俾我見到【皇室假期】對面有呢間【毛家飯店】......巧似咁熟既.....於是同亞仔講應該係

笨B媽媽mention過好味既湘菜飯店, 所以巧想try try
.......不過亞仔見到【皇室假期】另外一面有間o羊瓦o羊飯
(唔記得個名
)都巧大間, 佢想try.......結果就係......去o左呢間啦

 <-- 我食呢間响【皇室假期】 對面

[註 : 我一拎部DC
已經俾人叫, 所以以下相片係用手機偷影咋, 所以巧模]

 <--

RMB48 的菇菇湯 (唔記得個名
)
ok好飲......但for兩個人就巧大窩呢


 <-- 侍應話必吃的
毛家將軍鴨 (RMB48) : 原來超SPICY呀
, 我即時變o左咀, 不過亞仔就happy o羅


 <-- 洗面盆咁大既

紅軍長征
 (RMB48) 巧味道, 唔spicy  巧有


 <--

RMB5/枝既孜然骨
 yummy.....但唔知係唔係個咀痳痺o左, 我又覺得佢spicy~


 <-- 又係SPICY

夫妻肺片 (唔記得係RMB28 ? RMB38) 叫呢個係因為亞仔起初以為佢係唯一既 spicy dish for 佢自己


 <-- Dessert :本身係叫RMB 12 既甜薄餅 (有d花生椰絲嗰隻), 可惜冇晒, 所以叫o左呢個 

RMB 16 既香蕉奶油飛碟, 熱騰騰好味 (但oily o左d d)

因為d餸巧spicy, 後來叫多個糯米排骨, 點知後來又話冇晒......所以我差不多食o左半個洗面盆呢

兩條友响大陸食o左 RMB 220 都算多呀

========

同場加影 :

說麵包 (BreadTalk) 有 Hello mimi 呀

 


12 則留言:

  1. 我地77係咪食tea buffet架??

    回覆刪除
  2. 去深圳玩咁開心? 呢間好出名但係我未去過

    回覆刪除
  3. 我都去過毛家,不過係另一間!

    回覆刪除
  4. 去阿大陸邊度玩呀?? 咁多o野食, 味道如何呀??

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年7月4日 晚上10:47

    我好少返大陸.. 但好多人都話上面D野食好味又抵食!!! 下次帶埋我去呀~~

    回覆刪除
  6. Karen : 7-7-7 sure 啦 Baby Ivany : 你下次去try 吓呀, not bad 好姊妹 : 笨B媽媽果樹有個 分店地址 list 嫁 Grace : 去o左深圳1天遊呀.......d食物唔錯呀 Diana : 好......我o地一齊去  

    回覆刪除
  7. 未聽過、未去過喎,喺邊頭架?

    回覆刪除
  8. 我上次睇到笨b媽媽介紹都好想嘗試吓呢 加埋你介紹...有機會一定試吓

    回覆刪除
  9. 我想去好耐喇~ 可惜成日都搵唔到時間上深圳, 但睇來你唔係咁鐘意食辣野喎~ 但佢有咩咁巴敝唔比人影相嫁?!

    回覆刪除
  10. 哇哈哈 ~ 都係我夠厚顏,畀人話完轉頭又繼續影 (頂多熄左閃光燈) ... 有好野梗係要介紹下畀各界朋友架嘛,算是好事一樁丫 ...  

    回覆刪除
  11. Pinkberry : 响深圳呀, 有興趣去呢個 分店地址 list 睇吓啦 好姊妹 : u're welcome TanTan : 快d同袁生去啦  (果樹有巧多spicy 野, 啱你啦 ) vanlily : 可能你遲會似笨B媽媽咁上去睇傢俱呢, 咁咪可以try try law  係呀.......辣野我唔係巧得, 不過我亞仔就超級十分極愛食辣野嫁 笨B媽媽 : 哇蟹.......你d面皮的確增厚o左喎巧多 .......你知嗎, 我用手機影都有d膽怯呢 .......下次要問你借d面皮膏呀    

    回覆刪除