2007年7月3日 星期二

皇室假期 @ 深圳


回歸日同仔媽食完晏之後, 我同亞仔失驚無神 (算唔算呢, o地之前一晚都傾好o

) 上深圳按摩去也

去到深圳都成四點幾
lu……

o地去o左之前大家d同事都話ok【皇室假期】

入到去………., 洗唔洗咁多人呀

o左衫沖o左身, 上到去大休息室同亞仔搵o左一輪先搵到孖位咋……

跟住玩電腦揀技師
, obook o 1粒鐘之後既薰衣草香薰按摩 (因為亞仔揀嗰d靚女未得住)

呢個時候, 亞仔就一路按腳 (RMB 58)一路睇波 (什麼中國隊 vs 世界明星隊).…..

我就揀修腳 (RMB 48) 同去腳皮 (RMB 48)  +

(……整完隻腳板巧滑滑呀)

之後就去o左做香薰按摩 (RMB 208 for 90 mins) ……間獨立房又幾good

……而佢都按得我巧c服呢
(
巧過上次中式按摩攪到第二日成個人散晒)……

 <--
用K800i手機影得好模糊呀

按完摩, hea 多陣, 沐浴更衣都成夜晚9點幾lu……

因為PMS既關係, 佢嗰d 按摩浴池同蒸汽浴都冇try, 任飲果汁, 生果同雪糕亦都冇try……其實仲有d facilities 都冇try 就走o , 所以下次要再早d去先得…..

因為我o地趕食飯

就閃o左啦......

++++++++++

【皇室假期】資料:


5 則留言:

  1. 幾年前試左, 係就係好靚 (佢d野最好食 ~~~) 不過收費真係好貴, 之後轉左去另一場 (因果d既中醫師好掂 - 對我地呢d肩頸痛既人黎講係 very good ~) 為左讀書, 成年無去深圳lu ! (你呢頭牙痛,呢頭就去食雪糕, 跟手又走去玩 !)

    回覆刪除
  2. 嘩!好正喎!响邊到架?俾個地址嚟,等我可以下次去試吓吖!

    回覆刪除
  3. 嘩...好正咁喎......我一路都搜尋緊按摩好去處

    回覆刪除
  4. 好姊妹 : 係呀......我都覺貴o左d, 因為仲要俾小費喎 (按摩min. charge RMB30 呀) Honey : 資料已updated Karen : 我覺得要玩佢多 d facilities 先至抵, 如果唔係我做開$88/45 mins 果樹抵d

    回覆刪除
  5. Encore to 好姊妹GG :   我禮拜六係牙仔痛, 不過睇完牙醫同食完雪糕就冇樹ma 咁好番又冇得 .........咁咪cheap cheap 地北上law

    回覆刪除