2007年7月5日 星期四

Happy Meal @ 九龍城

開飯日期 : 2007-7-2

睇開我個blog既友好都知我係亞So粉絲, 仲要係幾die hard嗰隻tim (不過唔知係唔係version 4.0

).....雖然巧多時佢話好好味既我又唔覺得正
(因為我知道每個人既口味係唔同), 之不過响可以去-able既情況下我都想去試
 不過巧似果d勁貴既
(e.g. $1350隻法國
, $180 一件 Kama Sushi 或者 $620 枝清酒嗰d)我就去唔到啦

.....今次就係去亞so話

經濟實惠【粗菜館】

其實之前都知有間咁既野巧耐, 佢响Jordon都有一間, 但係又冇o羊意欲想去try, 直到亞so介紹就try try 啦

 我同亞仔佢o地一行四人叫o左 : 3餸1湯2油撈飯.....以價錢
(~$240) 同味道來講都算ok啦
 不過環境就細小同巧一般o羅 食後感如下 :

 家鄉雞酒湯 -- 一般, 比較油, 冇酒味得薑味

 蜜餞骨 -- 好味, 個汁very nice  仔媽就覺得d肉肥o左d, 而我就覺得ok喎, 因為d肉巧淋呀 但是亞仔都覺得隻還是差d d

 鮑汁乳鴒 -- 好味

 油撈飯 -- 一般啦, 佢o地話大榮華好味d

(不過我未食過比較唔到
)

 籠仔秘汁蒸鱔 -- ok啦, 呢味餸我冇太大preference, 亞仔就話

彪哥既荷包鱔好味d

[ 註 : 有TVB收費台張優惠卡有電視框, 不過我o地冇帶呀
]

食完飯就去食糖水, 當然第一時間就諗起

Cindy之前講過既【金滿堂甜品】
 但是我地搵o左成個圈都搵唔到
(自己又冇記低個地址
), 呢個時候幾想有部notebook俾我去番
Cindy篇blog到呀.....就係我o地差唔多give up 既情況下就打o左個
俾Mic Mic, 巧彩佢响屋企咋....yeah 佢幫我search到個地址呀
(多謝mic mic 啦
, 巧彩你咁早就冇街去咋)

行o左成個圈, 原來間【金滿堂甜品】响【粗菜館】後面咋......果樹都幾多人, 要等一陣位, 我o地就叫o左 :

 仔細佬叫既「金枝玉葉」, try o左一口, 超正呀d 西米巧爽耶~~

 亞仔既 「榴槤飄飄」, 佢話超正, 年榴槤夾在豆腐花中間

(不過我都唔食榴槤, 哼!!!)

 我叫既 「雪中花」, 我叫係因為個名......不過個雪糕巧甜, 其他就ok啦, 不過個豆花巧滑 (不過早知叫「芒果飄飄」啦)

 仔媽叫既 「杏仁xxx

(唔記得個名
), 佢話ok, 因為真是唔太甜~

Yeah
, 以後去九龍城有好地方食甜品啦, 多謝Cindy介紹

[註: 原來佢有間分店响淘大呀, 好野
]

呢日我食得巧開心呢

++++++++++++++++++

同場加影 : 沙巴手信 --- 雪條 (try o左個紅豆味, yeah )


12 則留言:

  1. 你就好啦!沙巴雪條好好味架

    回覆刪除
  2. 好好味架? 我未試過呀....香港有無? 我都係阿蘇fans  同一集可以睇3次唔厭架

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2007年7月5日 下午5:47

    以前都有幫襯過佐敦果間,d小菜好得架,不過坐得迫少少囉

    回覆刪除
  4. 我都有去過一間食甜品嘅响粗菜館附近,但就唔記得個名啦!

    回覆刪除
  5. 我好少去九龍城個頭食野嫁~ 返屋企好唔就腳呢~ 我認為亞仔今次好叻囉~ 會揀極品榴槤飄飄!! 你都算係對你亞仔幾好喇, 你唔食都比佢食! 陳生唔比我係佢面前食榴槤嫁! 榴槤雪糕都唔得

    回覆刪除
  6. 大少奶 : 快d 鴿兄旦我俾條成家人都唔食既榴槤味過你啦 TanTan : 唔知呀  我估冇掛, 佢o地話個個去沙巴都會買喎......e, 我都可以睇3次唔厭嫁 露絲 : 係啦, 如果佢o地個環境好d就very骨啦 Honey : 下次再去睇吓係唔係呢間

    回覆刪除
  7. Vanlily : 我都唔就腳嫁......所以都係要等亞仔揸車嗰日先會去o羅 (可惜佢e家要有心情同精神先會揸.....可能佢炒o左車之後有陰影啦) 亞仔佢巧變態 嫁, 次次食完d榴槤甜品都要向住我 "ur ur 氣" 同埋要 ........佢話要鍛鍊我食榴槤喎........ 哼!! 我係唔會咁易屈服嫁, 哼!!

    回覆刪除
  8. 金滿堂甜品真係健康 d 又好味 d !

    回覆刪除
  9. GG , 之前咪同你講過點做短片 law ! DVD 拍拍燒! http://www.ulead.com.hk/store/dps/runme.htm

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年7月6日 晚上9:02

    九龍城真係好多正野食呀~~  

    回覆刪除
  11. 我上次去完沙巴都買左d榴槤雪條 ... 好味到呢

    回覆刪除
  12. Cindy : 係呀, 好味道  多謝介紹呢  仲有你教的dvd呀 Diana : 係呀.....可以成日去try唔同既野食 小 honey  Ivany : 係呀, 好味好味好味好味

    回覆刪除