2007年7月27日 星期五

白色午餐 @ 意粉屋

尊重Cindy 整給我的印, 今日姑且一用啦 

 

真係多謝晒喎

GG.jpg


今日個lunch巧開心呀, 我個好姊妹天蠍GG知我早幾日地獄火屎, 所以就約我食飯蛋佢幫我掃下風喎, 巧感謝你呢

我o地約o左响《意粉屋》到食呢個 "o羊o羊四重奏"既 set lunch ($62/each)

睇番d相, 發覺我o地叫樣樣都係白色喎
,
計有: 栗米磨菇忌廉湯, 跟set的蝦仔沙律, 栗米龍利柳飯同埋三文魚菠菜汁意粉, 味道standard 啦, 不過如果佢個餐湯係龍蝦湯就perfect啦

不過又係果句啦, 我o地志在吹水多過食啦, 為答謝佢
, 俾o左小小馬交手信同我之前話
巧滑既豆漿佢飲 (聽日果份先至係正貨呀)

 

 

 

  

 

後記 : 今次算快打手啦, 哼!

22 則留言:

  1. 幾快喎~~~不過我有心唔出住, 比你快先我幾步喇 ~ 比一次機會唔叫係 烏龜 喇 ~

    回覆刪除
  2. 我係度整緊JW Marriott既dinner buffet相呀 ~

    回覆刪除
  3. Yeah......我唔係        

    回覆刪除
  4. 乖! 今次咁鬼快架!俾個叻你啦! 約食飯都唔約埋我,人地一個人食粥咋!~~~

    回覆刪除
  5. Cindy : yeah, 你讚我呢   你今日咁乖, 之後一定有好回報既 我e家放工同亞仔去睇波啦

    回覆刪除
  6. 有朋友一齊食飯,好鬼c感動呀!!

    回覆刪除
  7. 我發覺你牙行欠炸,我得閒d就炸爆你 你睇住黎啦, 哼

    回覆刪除
  8. GG                      +                    + Boom Boom Boom Boom Boom~

    回覆刪除
  9. 唓, 好叻咩... 耶... cindy, 我又要呀~~~

    回覆刪除
  10. (我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG我炸烏龜GG ) n square

    回覆刪除
  11. 正在等候入席-ing 出門口前用3分鐘整,一坐低就比你地睇  

    回覆刪除
  12.   果然你今日個lunch好白色下wor  

    回覆刪除
  13. 你就好啦有飯食我晚飯要在公司做野, 食雲舌麵咋! 嗚嗚! 我都要學佢地一齊炸你呀! 用雲吞麵湯黎炸你!  

    回覆刪除
  14. 一返到屋企就整個改良版  

    回覆刪除
  15. 大少奶你整舷好靚wo!

    回覆刪除
  16. 我發覺大家留言回應已經唔係回篇blog...
    目的都只係不斷搵唔同姿勢, 唔同角度去爆, 去炸!!!
    厲害!!!

    回覆刪除
  17. 幸福小女人- Diana2007年7月28日 下午6:34

    你個場好重火藥味呀~~  

    回覆刪除
  18. 你又咁慢 ... 快d出你地去北京樓篇blog啦

    回覆刪除
  19. ivany講得岩, 我都等左好耐呢 ~

    回覆刪除
  20. "魔"鬼GG ... Honey 都幫你唔到喇 !!

    回覆刪除
  21. 我回完半粒鐘都未起貨既 ??!~!

    回覆刪除
  22. 各位 : 個場又俾人圍攻, 回應唔到啦........... du~~~ du~~~ du~~~  

    回覆刪除