2007年7月21日 星期六

無言感激

雖然火屎事件仍未解決

唔甘心既心都已經實晒

心情唔太好

就連曼聯之旅都唔係好想去

但是我的地獄天使、朋友、同學、blog 友們近日對我所做所講

很感激, 很多謝 !

痳煩o左好多人......

一切......在

中 ~


******************************

歲月無聲消逝  講一聲真愛妳
歌聲裡竭力獻盡每分
信念藏於心內
  感激千千百句
即使我有淚  笑著強忍

******************************

心 真摰倍添 愛倍添
蕩來這段緣 這段緣
不知怎去講 感激我遇見


17 則留言:

  1. 呢篇留得言未架???? am i no. 1????????

    回覆刪除
  2. 雖然我唔知你乜事幹唔開心 其實我都係... 煩擾左好耐. 唔係我個人能力範圍可以做到添...亦都好唔開心. 不過正如你講, 有朋友咁支持你, 撐你, 加油啊!!  

    回覆刪除
  3. 問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多 我如何能夠一一去數清楚 問我點解會高興 究竟點解要苦楚 我笑住回答 講一聲 我係我 無論我有百般對 或者千般錯 全心去承受結果 面對世界一切 那怕會如何 全心保存真的我 問我得失有幾多 其實得失不必清楚 我但求能夠一一去數清楚 願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波 我仍然能夠講一聲 我係我 我仍然能夠講一聲 我係我  

    回覆刪除
  4. 我想話你知… 有時問題唔係你想解決就解決,需要好多野去配合 既然不停緊張、左諗右諗都諗唔通的話 索性放鬆自已心情,反而容易諗到解決方法! Ps.原本我正在諗緊著乜衫出街 但都忍唔住想講:我加d班點晌你個烏龜殼到呀)))))))))))))))))))))))  

    回覆刪除
  5. 放鬆d啦香港人~~~有咩唔開心除時撥個輪比我地班blog友, 即刻成村人出黎陪你傾計呀~~~~我話o既~~~

    回覆刪除
  6. 菇菇姐: yes, u're no.1 多謝呀, 你o地既支持 & 鼓勵, 我巧感動呢 大少奶 : 耶~ 我愛屎你呀  你同亞仔d說話差不多嫁....... 其實我知我知, 不過個心真係唔開心ma........well, e家已經好o左d d 嫁lu ~ 不過咁你今日最終係唔係著斑點衫出街呀 Karen : 多謝你呀  咁你呢排小心d啦, 我會成日煩住你  +

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年7月21日 晚上10:29

    今日既問題, 你將來睇返其實係好小事咋... 何必為小事而令自己唔開心咁耐呢??  任何小都以take it easy為原則... 咁你日日都會巧快樂架啦~~

    回覆刪除
  8. 繁星流動  和你同路 從不相識開始心接近  默默以真摯待人 人生如夢  朋友如霧 難得知心幾經風暴  為著 你 不退半步 正是 我 遙遙晚空  點點星光  息息相關 你我那怕荊棘舖滿路  替我解開心中的孤單 是誰明白我   情同兩手  一起開心  一起悲傷 彼此分擔總不分我或你 你為了我  我為了你 共赴患難絕望裡  緊握你手  朋友

    回覆刪除
  9. GG, 不需要理由為自己休息一下, 想下自己曾經見過最好的風景, 為自己的心靈洗滌, 充滿電後才重新上路! 人生有喜樂亦是痛苦, 如何從中成長是不容易! 努力加油!  

    回覆刪除
  10. GG 做咩咁火屎呀~~ relax下啦 :p

    回覆刪除
  11. 唔好激氣啦, 會有火車軌嫁 ... 好似我咁, 訓醒先算, 放假玩下唔好記住地獄事, 如果唔係人都癲!! 不過 ... 你地不嬲都好似癲左

    回覆刪除
  12. 露絲公關手記2007年7月22日 下午3:23

    問題總有過去的一日 ~ 期待那一天火速蒞臨  

    回覆刪除
  13. 我地真係有緣架呢~~~茫茫人海都比我o係銅鑼灣撞到~~~~~發緊夢o既你~~~ btw, 你買左d咩書呀??

    回覆刪除
  14. 佢返工個樣醒目o的......哈哈 佢真係好似得得地呀??

    回覆刪除
  15. GG, 放開D啦香港人... 有曼聯飛都唔預我? 哼!

    回覆刪除
  16. 加油呀!!! 放低d屎啦!!唔好掛住它,好難聞呀!!

    回覆刪除
  17. 各位 : 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝  多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝  多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝  多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝 多謝                    

    回覆刪除