2007年7月13日 星期五

換mimi

……講既係賣飛佛

之一
hello mimi

呢期老麥地鐡都有佢d野換呀……

作為懶惰教既信徒一份子, 當然比較like老麥既換購方法啦……

此乃「有錢就得」既換購方法, 只要你肯附出$280, set就可以換晒兼有2隻特別版tim, 其實$280呢個價都ok, 因為佢會包埋12$10 coupon ( $120) 同埋 14隻公仔 + 紙皮扭蛋器 (即係per番每件野都係 ~$11.5), 如果唔係就要食$17 + $10換一隻 (至多只可換2)……又要續批換, 所以比較煩……

但又巧似失去
o左換野既意義同埋果份期待既心情tim
……
唔知大家仲記唔記得當年食得巧辛苦而換既
snoopy

不過我今次只係換
o左隻hello mimi & dear daniel (o地一pair
ma) ,
其實
1 set真是抵, 只不過除o左勁like hello mimi ok like melody 之外, 其他我都唔like, 所以成set就唔suit我啦 ...…反而上次套hello mimi x softhard 就有full set

òmimi corner 又有新成員啦

  
 
 


不過要換地鐡hello mimi 就煩同耐d , 要每個禮拜一至五搭10次再 + $18換一隻, total 就有6隻同埋一部珍藏列車, 歷時1個多月呀……

不過我係會換既
……有時咁換法又會覺得件野真係limited edition 多d……

太過容易得到既野反而唔懂得珍惜呢~

相關網址 :

老麥: 夏日熱扭 Hello Kitty & Friends 07 http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/dessert07/index.htm

地鐡 : 地鐵 X Hello Kitty 地鐵精英Hello Kitty http://www.mtr.com.hk/chi/whatsnew/ride5_kitty07/ride5_kitty07_c.htm 


16 則留言:

  1. 我買咗成套...到埋手喇~ 今次呢set好可愛!!! 隻隻公仔成個ball咁...好搞笑~~

    回覆刪除
  2. Tan Tan : 係呀隻mimi好cute呀, 不過其他公仔唔係我杯 , 所以冇換成set呢 大少奶 :  耶~ 耶~ 耶~ 你~~~你~~~你~~~ 點可以病-ing都咁變態嫁 你~~~你~~~你~~~ 居然..................... 整當今至可怕既「三色甜椒彈蛋糕」比我 

    回覆刪除
  3. 依,你鍾意Hello mimi架! 我今日又去左apm玩呀!

    回覆刪除
  4. GG, 耶....... 我最憎蝦毛咪咪........ 見到你張枱好驚呀!

    回覆刪除
  5. 台灣人叫胸做Mimi.......我仲以為你換胸添

    回覆刪除
  6. 我都換過史奴比. 我係史奴比  番屎. 但唔會成set換. 想唔到你係吉蒂 番屎!

    回覆刪除
  7. 我淨係想換隻kuromi ! 我連至愛既大口仔都唔要, 因為都唔圓既 ~

    回覆刪除
  8. 我剩係對my melody有興趣啊~~~~

    回覆刪除
  9. 賣飛佛---咩路地 ---- 不過唔知ball形嘅咩路地係乜野樣---- 我未見過呢套公仔嘅真身----只係報紙睇到 不過你嘅mimi 成個ball咁都幾 卡哇兒 喎  

    回覆刪除
  10. 咁你咪要keep住坐地鐵, miss 左一日都唔得? 個隻老麥mimi又幾cute wor ... 不過我屋企細, 宜家已經好少買d for decoration  only 既野lu  遲d換大屋先啦 (所以要繼續努力係地獄工作)

    回覆刪除
  11. 我 bf 買咗 mcdondon 嗰 set kitty 俾我,但係我唔捨得拆啲膠袋仔。hehe~~地鐵嗰 set 我冇諗過要呀。

    回覆刪除
  12. mc記個set~~ 我都係換左kitty同daniel咋

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 凌晨1:34

    我又想換呀~~~ 好得意呢!!

    回覆刪除
  14. 不過我上星期四一次過可以換四隻呀,連埋我同事換個隻,total 換咗五隻呀!但係我哋只係買咗兩個 meal 咋!

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年7月15日 下午3:41

    多謝你先~~~ 不過唔洗麻煩你啦! 因為我尋日睇完你個BLOG, 已經極速搵左朋友仔幫我買啦!! anyway..我都好多謝你咁有心!! 真抵錫!!

    回覆刪除