2007年7月18日 星期三

感動-ing午餐

又一次殺我一個措手不及啦

你呀......失驚無神call我呢個地獄天使......你知唔知咁會攪到人家巧鬼屎感動嫁ma  仲好開心tim

你今朝响我唔開心既時候打電話來約食飯, 我就梗係 "tiger & crab" 應承啦

原來你知道我朝早留言俾你話你送俾我的金童子有葉變黃同彎o左

(可能地獄d陰氣實在......), 你就响你今日咁busy的日子(要查經同埋參加瘋癲扒弟) 都特意再去花買個株強壯既粉黛給我, 仲有一枝賣飛佛波波花
同我一齊對抗地獄火屎, 我真是
巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧巧窩心

多謝你呀...........Cindy

 <-- 吸o左巧多水之後更靚

到差唔多既lunch 時候, Cindy通知我仲有一位天使, YY Cake 會join......

噢.....點算呢, 第一次見人, 一時三刻都冇預備d o羊 tim

好彩......我做人都仲有d預備啫, 哼

由於我呢期成日整木槺布甸, 而琴日剛好帶o左批返地獄請其他地獄天使食而仲有d存貨, 所以都唔屎2梳蕉見人叻

食飯地店係apm既白木屋, well......食物一般啦, 不過揀佢係因為呢間野有d自閉房, 咁可以方便我o地瘋言瘋語都唔怕 

(不過我可能開心得濟, 點錯o左一個食物tim
)    

估唔到佢o地兩位都真係咁有準備......

其實Cindy你同我食飯已經係一份禮物啦, 你仲送d咁有心意既野俾我, 耶~

而第一次見的YY Cake 又好有心思送o左個坐卡給我.......句說話對呢期火屎既我其實巧有用 " Count your blessings not your worries "   同埋隻奇華豬仔餅

(巧可愛耶~)
 

呢陣子既worr

ies 真係日日新鮮日日甘
 睇完呢句野嗰吓個心真係c服d, 不過我d慧根唔夠, 轉個圈d火屎又來啦!
天呀, 件樹快d settle 啦, 可以嗎

你o地呢兩位凡間天使都好有我心呀  

雖然同YY Cake 第一次見, 之前都係間唔樹去佢個blog留汗毛, 但是我o地响Cindy未來之前都可以bi-li-ba-la, 當然Cindy來o左之後就............. 

梗係更加bi-li-ba-la 啦~


36 則留言:

  1. 噢!比人搶先一步添,你真係好多人湧住去搵你 我等緊預產期....... 等到..就有得彈比你 今次明喇呱?

    回覆刪除
  2. 嘻   我知道呢~ 又有人約你食飯..GG你好紅呢

    回覆刪除
  3. 到我唔明大少奶講乜....(應該係我未食藥) 夠竟係邊2個?!!??? 唸唔到

    回覆刪除
  4. 大少奶 : 徐子淇旦預產期.......100個明晒呀 TanTan : 你又係粒聰明豆呀   Vanlily : 當然係你未食藥啦, 因為你中o左甜痴痴毒呀ma  你唔見我巧明大少奶講o羊呢  

    回覆刪除
  5. 你講徐子淇我就明喇~

    回覆刪除
  6. 哈...哈...我都係同你一樣,真係無啦啦被人拉出來....不過真係好開心,好感動呀!!!

    回覆刪除
  7. 徐子淇旦預產期 <--- 到我唔明呀!!~~~~~~~~~

    回覆刪除
  8. 賣關子呀~~~算點先???  人家好心緊架嘛

    回覆刪除
  9. 我都唔知喎~~ 我明知就唔出期啫~~咁多人唔明又真係出奇喎

    回覆刪除
  10. 點睇都唔明喎

    回覆刪除
  11. 我終於可以靠自己喇~~~~~~~~~~~~~我買左碎肉機攪馬利餅碎呀~~~

    回覆刪除
  12. 你幾個呀! I'm a plastic bag 真係比你地激屎

    回覆刪除
  13. 烏龜GG:又唔出post,又遲快估, 連我都唔撐你呀 ~ 快d開行turbo, 否則叫大少奶拎石油氣 ~

    回覆刪除
  14. 當然Cindy來o左之後就.............   <----- 乜野意思呀! 仲有呀,你唔好以為求其寫幾隻支就唔會話你烏龜,因為你仲欠相呀!烏龜烏龜烏龜烏龜烏龜烏龜烏龜

    回覆刪除
  15. 只有一個方法令GG快d既 就係........你再唔快d update好 我 炸 爆 你個blog再插條氣喉晌你個身 炸 埋你呀

    回覆刪除
  16. 睇下連我屋企個隻都bear住你

    回覆刪除
  17. vanlily, aiya, 你屋企有GG同類架!  GG,快d同你同類say "HI" 啦!

    回覆刪除
  18. cindy~ 隻烏龜係我妹妹嫁! 不過我屋企係用煤氣唔係石油氣啊! 新屋係用電磁爐既tim!!!!

    回覆刪除
  19. 敝!! 突然間醒起...隻烏龜可能會嚇親大少奶喎!!! 拿~ 一日都係GG咋, 唔奸我事嫁!

    回覆刪除
  20. 冬菇 隻烏龜未嚇到我,再近鏡就真係弊 不過...... 我好均真,完全知道係GG引起既,你放心

    回覆刪除
  21. To : Cindy , 大少奶 & Vanlily: 耶~ 你o地個個都...........

    回覆刪除
  22. 支波波花好靚呀! 你呀!有咁多禮物就要好好提起勇氣去面對/處理火屎事件呀 努力啊! Cindy你同我食飯已經係一份禮物啦 <----agree

    回覆刪除
  23. 你個單火屎事件都係應該無乜下文嫁喇.....打定輸數咁可能會好過d~ 個支波波花真係好靚! 係咪心情靚哂先? 係先喇!

    回覆刪除
  24. 好姊妹, 下次見面我要放一盒mango & pineapple等你送貨比cindy~

    回覆刪除
  25. 嘩,支波波花好真係好靚呀!  果然有眼光的Cindy  

    回覆刪除
  26. 大少奶唔好睇大少奶唔好睇大少奶唔好睇 GG, 連我屋企隻招財進寶都睇唔過眼 要過黎啤啤你喎~

    回覆刪除
  27. 原來係Cindy約咗你~~ 你巧幸福喎~~~  

    回覆刪除
  28. 你隻 基圍蝦 你越話唔好睇我越好奇 我真係叫左一聲,你隻烏龜真係嚇到我喇 做乜咁近鏡啊  

    回覆刪除
  29. : 我今晚夜返, 唔洗等我門

    回覆刪除
  30. GG, 你唔好同我講你想食炭燒雪芭同金枝玉葉啦!如果唔係我又要突擊lunch  ka la!But 九龍城果間開3、4點架! 我知金滿堂係淘大開左分店!  但我同天皇都係鍾意去九龍城果間!因為泊車方便d!

    回覆刪除
  31. 我要出街唔得閒炸你,但都想留幾粒字 今日你點呀?希望你心情好d啦 你快d出新post啦!個隻基圍蝦留低果幅相好恐怖  

    回覆刪除
  32. 點解你成日都遲過人出post架,你心情唔靚咩????? 咩事呀!!!又要比生路你行....

    回覆刪除
  33. Cindy 出街食飯唔好唔叫我呀下,你同GG都知我一個一食飯架啦!!!

    回覆刪除
  34. GG, 今日好番D未呀? 我SEND咗個豬喵俾你你收唔收到? 火屎快D走啦~~

    回覆刪除
  35. 下次我又要去呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除