2007年7月26日 星期四

爛面

話說之前忍痛放棄omTm而轉o左用Clinique 新出既暗瘡系列, 情況起初係巧似有改善到, 唔知塊面係唔係同BB仔一樣咁小氣, 响自我暗暗讚o左兩野啫, 即刻又怒爆番d又大又紅又毒既暗瘡

~ 人家呢幾日都有gatherings, 點見人喎 

但又唔想化妝加深佢個嚴重性, 我呢半年差不多已冇再化妝啦

不過經過《一屋
43女人》評估後
,
我呢期又爛面巧可能 :

 PMS
又再approaching

 呢期心情受困擾

 基於上述原因
, 上個禮拜食o2包大珍珍減壓

 基於上上述原因
, 上個禮拜去o有骨氣邊爐
勁食肥牛同去
o
金鳳o左大件夾抵食既招牌牛柳…….亞媽話我呢期要戒牛
,
佢話我爛面巧大原因係我成日食
,
所以塊面一路都係咁worse, 真的嗎
+

 亞媽又繼續發表佢個人演講
:
你又成日 , 唔返來食飯, 又唔夠訓……..下刪100

點算點算點算

,
o羊好方法可以醫暗瘡呢

我唔想去Jacqueline 到呀, 我驚呢d地方食人唔 “lur”

 +

唔知去睇皮膚科醫生 or 中醫得唔得呢

但又怕佢o “dump” 症呀

希望來緊見我既朋友唔巧俾我塊面嚇親啦


沒有留言:

張貼留言