2007年7月10日 星期二

777 Gathering @ JW Marriott Lobby Lounge

7-7-7 : d 老外巧like嫁, 因為覺得個 7 字 特別 lucky......

呢日 (7-7-2007) 我都巧like同開心呀............因為果日我與bloggers有約

之前同

Karen傾開話想响好姊妹GG出trip 之前食餐tea buffet, no wonder Cindy 原來都約o左其他bloggers, 我仲巧榮幸俾佢 "R" 埋我去tim
......之不過有約在身, 就算巧想見你都要講唔巧意思啦為此巧想買番d野向她陪個不是, 知道Cindy 係惜人, 當然就係買花啦......希望你喜歡

 

<---Cindy
得巧正嫁, 可以去
呢樹睇吓啦

巧講番個tea buffet 先 ........其實1 個多星期前先食過

JW Marriott Lobby Lounge 既 tea buffet, 估唔到咁快又去......不過今次係week end (上次就week day)

但係我覺得今次巧味過上次喎 (但上次個坐位就C服d).....食物多o左d同夠熱, 而且賣飛佛粥係生滾 (d料就自助), 仲有smoothies任飲tim

因為懶, 詳情可以去

好姊妹GGKaren到睇睇啦

果日我o地由 1點多坐到6點呀, 真的巧開心呢 我o地3個女子既吹水力量真係唔可以睇少呀

=========================

後記 :

 多謝好姊妹GG的芒果餅同hello mimi 掛飾呀.....仲有你張尊貴的白金卡令我o地有電視框呀

(e家$216/位咋)

 多謝Karen介紹新地方買蛋糕材料

 期待不久將來的gathering 啊

 


8 則留言:

  1. 噢!原來你咁難約既

    回覆刪除
  2. 好似真係正過我哋上次喎!

    回覆刪除
  3. 大少奶 : 好o野好o野  不過我呢樹巧易爬第一咋 .......你有我心就爬個5連冠呀   (引誘-ing 你多d上來呀, 哼!!!!!) 都話你叫到就 " tiger & crab" 都滾動落來嫁 好姊妹 : 你今次俾大少奶爬o左第一呀~ Honey : 係呢......可能佢又比平日貴d啦, 而且仲可以由1pm食到6pm tim, 不過我o地上次坐個位置開揚

    回覆刪除
  4. JW marriot我仲未去食 睇怕要我我diet完先喇

    回覆刪除
  5. 盆花好貴靚,我好鍾意,特別係果幾支薰衣草! 但我知呢間花店賣的花好貴!你下次唔好買啦!~~~~~

    回覆刪除
  6. Tan Tan : 你係唔係really on diet 先  如果唔係...............就................食o左先啦 Cindy : 不過真係巧靚靚ma 而且你係惜花之人, 所以我覺得送俾你好啱呀

    回覆刪除