2007年9月1日 星期六

桂花蒟蒻

响大少奶出佢 快、靚、正 呢篇網誌當日, 我都响老三陽買o左樽$20既桂花糖預備整果凍

講吓講吓攪到呢個禮拜先至整 (索

精神, 哼!)

琴日俾o左

地獄白老鼠作試食

我用二記買的【水晶蒟蒻粉 】去整

(的確巧方便耶
)

由於唔知用幾多桂花糖好, 所以我都係跟番自己原先用開白糖的份量

(i.e. 1.5 湯匙)

唔想佢出咁多水, 所以減少o左水的份量 (由250ml --> 225ml), 可惜出水問題仍存在,

 唔通要再用少d
(各高人請賜教
)

好彩......佢o地個個都話好味

桂花味的確好清香啊

題外話 :

(1) 本身個胃好番d, 唔知係唔係今朝飲o左

回魂奶茶同埋食番多o左d野, 夜晚返學又飲o左咖啡
, 攪到e家個胃又痛過tim

(2) 點解臨離開地獄又要做野嫁 , 人o地想呢兩個禮拜日日hea-ing 嫁ma, 哼哼哼哼哼哼!!!!!


12 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年9月1日 凌晨1:54

    Yeah ...No. 1 GG.... don't drink coffee la.... it's hurt your stomach!! stop for a few days la~~ by the way,, where is the 老三陽?? i also want to buy a 桂花糖 nei... thanks!!!

    回覆刪除
  2. Diana : "老三陽" 响銅鑼灣, 你想買桂花糖 ? 我可以幫你買 or 旦你返來一齊買

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年9月1日 凌晨2:38

    咦.. 銅鑼灣咁近... 旦我返黎我自己去買又得... 同你去shopping時一齊買都得!! 得左~~

    回覆刪除
  4. 我又黎報到先! 我都想整桂花糕 ~

    回覆刪除
  5. 烏GG 奶茶、咖啡呢d傷胃既野你都飲 其實出水呢樣野我都唔知點解,但你果d的確嚴重啊 你唔好再飲咁多奶茶咖啡對個胃唔好、對皮膚唔好、總之樣樣都唔太好 圓美人上  

    回覆刪除
  6. Diana : yo......得左 好姊妹 : 咁我o地一齊去買桂花糖啦~ chickenpig : 開心周末, 大家咁話 大少奶 : 我都知奶茶咖啡佢o地唔多好, 不過憤o左飲佢o地來回魂ma 我諗我d蒟蒻甩模太耐先至食係其中一個原因.......

    回覆刪除
  7. 我都買左桂花糖啦.....真係好鍾意桂花香. 所以都去買左呢.

    但我係去九龍城買, 家野叫: 新三陽. 哈哈哈哈... 又係廿蚊....

    聽講蒟蒻係會好出水架喎...再減水恐怕又凝唔到啊....

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年9月1日 下午1:13

    你整得好靚啊!

    回覆刪除
  9. GG, 係啦, 胃痛就唔好飲奶茶咖啡啦, 我都唔飲架~

    回覆刪除
  10. 250-->225太少喇, 我估要200先得 我上次就無出水囉~

    回覆刪除
  11. 我都有係二記買蒟蒻粉整果凍,就算怎樣調較水的份量都會有出水的情況,原因是:蒟蒻係會出水的,如果唔想出水,可改用水晶粉!

    回覆刪除