2007年9月29日 星期六

畢業禮物第二激

你睇我

「呵」得咁癲狂就知我幾開心啦

多謝!

多謝! 多謝家姐姐 呢個贊助我7成既大股東
 
(早幾日同家姐姐講學校的notebook平過街場巧想買, 點知家姐姐過o左1日又再問我係唔係想買, 係的話就贊助我
)

都多謝亞仔贊助我果3成
 
(因為我同亞仔講 : 「你睇我家姐姐幾好, 你看你! 次次陪我睇都唔action, 哼!」佢就唯有話贊助我個balance啦, 哈哈
)

於是乎我就「的士」都唔屎出$啦

(cheap 精又上身啦
)

Yeah! 有Notebook用啦

由於有

學生價, 個價比街價平成~$2千蚊呀!

以後夜晚唔屎同家姐姐爭機用啦

 ~

p.s. 不過要11月中先有貨

 (冇計啦
, 鬼叫用student price 買o羊)

後記:

知道返學校嗰日蝦米吉要上堂, 於是call

佢我放工就爬去俾番擺o左我屋企巧耐的著草手信過佢, 哼!

但是佢响computer centre上堂, 我e家已經入唔到去, 唯有一個响閘外一個閘內到交收

感覺巧似探監呀, 呵呵呵

短短的2-3分鐘當然唔夠喉啦 (well, 上次見佢又係短短的1800秒), 我期待下次可以同蝦米吉有更長更hea的約會啊 


8 則留言:

  1. 哇, 唔駛錢有notebook用. 果然係好開心呢. 你o既探監有d似我同angel見, 次次佢俾野我, 俾完我就閃. 哇哈哈哈)))

    回覆刪除
  2. 家姐姐好錫你呀!我屋企得我一個女,我成日都想有姊妹,可以一齊扮靚傾心事ar ma! 來日方長,你同咪咪吉一定可以聚聚1800 hours ka la!

    回覆刪除
  3. 你就好啦!!! 我都係在家用緊2000的notebook咋.....

    回覆刪除
  4. H A P P Y S U N D A Y H A V E A N I C E D A Y  

    回覆刪除
  5. 菇菇Babe : 呵呵呵, 你成日都有天使送野過你呀 chickenpig : Happy Everyday Cindy : 係呀, 我家姐姐好錫我嫁  成日都買野俾我  不過我o地又會成日炒咀 的呢~ YY Cake : 咁你都有notebook用呀~ 我之前屋企一路都係用pc咋

    回覆刪除
  6. 咦 ~ 我的好姊妹山渣前陣子都同我講過佢會搭人用學生價買 notebook 喎   唔知係咪同一部呢?等我等閒又八下佢 (哈 ... 不過我地呢o的「好姊妹」,一年都係見兩三次架o乍  好在科技發達 ...)

    回覆刪除
  7. 烏GG, 你個衰野成日話探監 我有通行証出入架, 哼!!!! 仲有, 部notebook好屎大部喎 都唔襯你, 不過有人俾錢即使shinco都照殺!!! 哼~

    回覆刪除