2007年9月13日 星期四

散水飯 @ 心。泰


呢2位同事本來諗住以 K lunch

作為我的散水飯

可惜我禮拜二病o左冇返工~

變o左要cancel同亞仔琴日食既散水飯而同番呢2位同事食

(話晒亞仔之後都可以成日見ma
)

由於我得番把爛聲, 所以我o地唔去 K lunch 而改去九龍灣既

心。泰食散水飯 (well...我星期一先至同另外4位同事去King & I食散水飯呀, 呢期好泰tim)

我o地12:00左右就去到九龍灣, 唔屎book枱都有巧寬闊的卡位座, yeah 

叫o左3個 set lunch 一齊 share 食 ~

3個前菜分別係 :

  

3個主菜分別係 :

  

仲有杯coffee or tea

個環境同味道都ok呀~


4 則留言:

  1. 烏龜G 咁你呢期咪係 sa wa dee 龜囉

    回覆刪除
  2. 嘩......索 9.13 出o左5篇網誌, 勁呀!

    回覆刪除
  3. 索 你turbo? 睇來爬上人間係你發圍既時候 圓美人支持你

    回覆刪除
  4. 耶, 係我至鐘意嘅泰food呀!

    回覆刪除