2007年9月10日 星期一

我在著草的日子 - 住宿篇


上一篇『 我在著草的日子係篇私人網誌, o羊原因相信可以睇到既人都知道啦 (咁痳煩

唔好爆響口啦
)

e家隔o左貢耐又拎番出來寫係因為應承o左圓美人離開地獄之前要寫好呢篇遊記俾佢參考

為此, tiger & crab 都要寫啦, 哼 ~

其實我去得3曰2夜同埋又係畢業旅行, 所以

唔係一個豪華團
(所以圓美人未必好suit 你, 只係俾你作參考好了
)

今次我o地個package係$2390坐國泰機, 住既地方係『 國聯大飯店(以peak season 來講價錢都合理啦)

有同學仔既日本 & 台灣同事住過話ok, 近 101 & 捷運 , overall 比起天成好喎 (well....天成的好處係佢4通8達的位置)

對於酒店, 我既要求係要乾淨 (特別係個廁所

) 同埋要有熱水沖涼, 只要滿足都呢2樣基本野, 我已經ok

今次呢間國聯都可以啦 (有3粒
;  君悅係4粒)

我o地由機場搭飛狗去酒店唔屎一粒鐘去到

去到個lobby 比我想像中細好多, 不過我間房就比想像中的大啊 ~

¯你睇 : 有sofa & 同茶几, 成個廳仔咁, 我o地8個團友都會來呢間房開會! 


可惜唔記得
個廁所, 我o地間間房既廁所都可以開2枱嫁不過我o地呢間房只係得個美人浴缸, 佢o地就有埋企位, 咁方便好多囉 ~


 <--- 同學仔的另一間房 (來源 :
國聯大飯店)

¯我間房既view, 可以見到 101 的

我o地後來由酒店行去 101, 沿途說說笑, 約15分鐘就到 101, 行去唔覺攰呀, 幾C服 (於黃昏時份)

而酒店斜對面就係「國父紀念館捷運站」, 去邊都好方便

資料 :
國聯大飯店 -
台北市光復南路200號 ( http://www.unitedhotel.com.tw/ )

P.S. 食完藥好
, 我能源又耗盡啦

同埋休息呀 ~~~~~~~~


17 則留言:

  1. 快d ... 快d ... 快d ....

    回覆刪除
  2. 又寫一d咋!~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 烏龜GG 我遊記寫完都未論到你寫好

    回覆刪除
  4. honey  乜你真係咁慢嫁

    回覆刪除
  5. 等我去完你估你寫好未呀啦! 月尾之前寫好未呀!

    回覆刪除
  6. 烏龜gg, 我地會住神旺, 即是旺旺仙貝果間公司呀!

    回覆刪除
  7. 你個遊記都好詳盡喎....

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年9月11日 清晨5:32

    咦.. 我十月返台灣都要搵酒店住呀... 呢間唔錯喎!! 我都係著重個廁所乾唔乾淨&張床多D... 大細都無所謂

    回覆刪除
  9. 待...待...待續again

    回覆刪除
  10. 間酒店都算唔錯吖。

    回覆刪除
  11. 間酒店ok wor...價錢如何呀?

    回覆刪除
  12. 我同陳生出年去, 可以考慮一下喎

    回覆刪除
  13. 寫返轉頭..... 我個頭都好大呀!!趕緊份超難的功課(神學淺析).....死未..... 明天就係死線,要今日完成呀!!! 重未收工呀!!!

    回覆刪除
  14. 我哋幾時可以再去旅行呀?

    回覆刪除
  15. GG 我年尾台灣行除消,改3月去日本啊 不過…出年點都會去台灣一次 繼續參考你資料,不過......我聽日返香港喇!真係快過你

    回覆刪除