2007年9月12日 星期三

我在著草的日子 - 飲食篇 I

去台灣好大的原因係

~

好......e家我o地倒番d帶睇o下「我在著草的日子」的

第一日食o左o羊先 :

 响香港機場check in完, 去o左Burger King 食早餐

噢....呢set早餐比起上次在Bangkok Burger King 食的為差很多呀

(老麥的早餐好過佢好多呀, 哼!)

 飛機上派的早餐
(係熱騰騰的三文治) 我諗好味過Burger King , 可惜我上一餐都未落 "格"冇食到, 亦冇

 响酒店check in 完, 放低行李之後, 團友們本想去我o地酒店附近的
鼎泰豐 , 行o左一輪終於俾我o地搵到既時候, 發現間野要中場休息

好彩我o地又見到一間餅鋪, 團友話想試佢既

聖瑪莉鳳梨酥......well, 但係我覺得好一般囉 ~

 行行o下, 俾我o地發現呢間野.....e個名好熟咁......由於我o地已經好餓, 唔理3-7-21就入去食啦

唔知係唔係太餓呢, 我o地都覺佢d

担担麵幾ok喎~

 下一站係.....淡水

行淡水老街當然又係食啦 食o左好多野, 至like的都係

「繼光香雞」同埋 「芒果雪花冰」

新嘗試身的

「 阿給」(上圖第二行中間 & 第二行右手邊) 就唔係my cup of tea啦

 由於失驚無神落大雨, 打消o左我o地去西門町既計劃, 因而轉戰
「士林夜市」, 去士林有2樣野我係必食 :

豪大大雞排 & 鐡板燒

今次多o左人, 我o地仲可以去食埋

十全排骨蚵仔煎魯肉飯呀咁~

 由於我o地有2位團友搭夜機 join 我o地, 去到台北已經成11:30pm

之前問定酒店既人咁夜有o羊地方好去, 佢o地就介紹响酒店行5分鐘左右有條巷仔有pub同茶館

我o地揀o左間叫

「客棧」既地方, 2位團友就叫o左個火鍋2個小食作為佢o地晚餐

我o地就飲啤啤佢~

唔好以為呢間係茶館就會好靜, 原來巧噪同巧煙嫁 ~

d人會响樹煲煙同玩啤牌, 好彩我o地8條友都唔太細聲咋, 哼!

第二 & 第三日既飲食篇......待續啦 ~


7 則留言:

  1. No.1 台灣掃街的好 ~

    回覆刪除
  2. 台灣係一個我又愛又恨既地方呀!!! 最愛掃街但會肥死!

    回覆刪除
  3. 我未去過台灣呢~~~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年9月13日 下午1:58

    台灣真係多野食到嚇死人~~  

    回覆刪除
  5. 嘩...好開心呀...原來你去左台灣.... 睇見你就開心啦...

    回覆刪除
  6. 度小月嘅台灣都嘅出名架...差不多所有嘅旅行指南都有介紹架!

    回覆刪除
  7. 烏GG 塊雞扒真係好想試呀 不過我成日覺得會好鹹咁

    回覆刪除