2007年9月9日 星期日

忙、忙、忙

呢幾日都巧

  點解一個將走既人會貢忙, 簡直破壞晒我o地地獄既傳統, 哼!

响屋企又 

因為我決定唔租迷你倉lu, 先清理o左屋企嗰2個櫃先, 清晒應該可以放到嗰4個A4箱, 哼~

於是攪到又有d

tim

由於地獄medical card 已收番, 唔想大病, 立即食o左d成藥同埋cancel o左唔去個 BB招

唔好意樹呀我呢幾日爬少o左去你o地樹 ~

後記

(1) 我好強呀!

禮拜五法定時間 5:15pm放工

我 5:20pm

 

5:50pm 去到

H&M
 ~ 預備禮物俾朋友的BB女

 

6:30pm 掃完貨仲可以去

永樂圓買雙腸熱狗

6:50pm 去到金鐘上堂

(2) 我決定由聽日開始要設下多d   ~

出去  同埋 

話晒我在地獄的日子已倒數到最後5日咋~

哼哼哼!!


19 則留言:

  1. 我都好忙呀~~~d功課deadline全部堆埋一齊, 趕到我氣咳 p.s. 祝你o係地獄o既最後五日一切都平平安安, 所有安排都可以如你所願順利完成, yeah~~~

    回覆刪除
  2. 哇, 好羨慕你啊. 我覺得做到最後幾日真係會好輕鬆無壓力.... 唔知..........我..........幾時........................

    回覆刪除
  3. 做乜唔做都俾咁多嘢你FOLLOW呀

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年9月9日 下午6:36

    佢地係咪知你就走, 所以俾好多野你做呀?? 小心身體呀~~

    回覆刪除
  5. 未走都咁忙? 去到新公司咪大件事 ??  

    回覆刪除
  6. 咁你next week會同邊個lunch ah?係唔係日日新鮮日日正呀?

    回覆刪除
  7. 你同大蝦去 城大時,順便買件agnes b餅食啦! buy 1 get 1 好似做到 30 Sept 咋!

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年9月9日 晚上10:29

    望見家鄉喇 ~ 捱埋佢啦!

    回覆刪除
  9. 烏GG 就算同菇奶奶一齊出來 我一樣蝦你,仲渾身解數地蝦你 哼

    回覆刪除
  10. 忙得開唔開心先?如果忙得唔開心,咁就希望你唔好咁忙啦 我老公有d變態啦!做野忙好開心架,傻架佢

    回覆刪除
  11. 五天倒數正式開始~~~fighting fighting~~~若然我唔係老連咁遠返工, 我實過黎apm撐你場

    回覆刪除
  12. 嘩...原來地獄星期5可以放早架?! 咁好既....    

    回覆刪除
  13. 你忙完之後要好好休息! 唔好捱壞 烏龜身體! 慢到行唔到呀!

    回覆刪除
  14. 離開地獄前都可以準時放工都好吖, 倒數難捱既日子係最開心既事

    回覆刪除
  15. Karen : 你俾心機啦  有o羊樹埋搵水人個shoulder頂住先啦......同埋 我o地吹吹水啦 菇菇Babe : 係呀, 呢排响地獄個心情的確好free (雖然unexpected的忙), 不過我都好緊張新公司的工作環境 & 人事啊 chickenpig : 佢o地要我幫佢o地預備定d野先呀 ~ Diana : 係啦~ 叫我做定方便佢o地~ 另 : 多謝關心 Baby : 我都擔心-ing  不過咁又可以當係train up 番我做野個speed囉 Cindy : 我會同d同樹; 同樹; 亞仔; 地獄天使 & 再與同樹食呀, 係呀日日都唔同地方呢 另 : 我都plan 30/9 之前要去又一城呀 露絲 : 我要响呢5日 "嘆" 埋佢, 因為之後可能會巧巧忙呢 圓美人 : 巧開心收到你呢個東洋回應  但係...........點解有蝦米唔蝦而走去蝦索 喎 vyvy : 唔係唔開心, 只不過佢o地要我整d野 "超低能, 好低B" 啫  我覺得如果忙得來係值得, 咁我都開心嫁 Karen : 我收到你份心意 啦 ~ Tan Tan : 唔係呀, 我日日都係放 5:15pm 嫁 (因我番 8:15am 的) 珍妮仔 : 我琴日好番d嫁, 今日一番地獄又狂咳呢 王木木 : 係呀, 離開地獄係最開心事.......之不過我就算唔離開, 基本上响地獄日日前都可以準時放工嫁  因為我o地日日都 hea-ing @ 地獄  

    回覆刪除
  16. gg, 帶個 MASK先執野啦!

    回覆刪除
  17. 使唔使咁呀!!! 倒數4日囉喎!!!

    回覆刪除
  18. 我代曉霖多謝你份生日禮物...多謝,多謝!

    回覆刪除