2007年9月30日 星期日

High tea @ The Tearoom

之前睇蔡師奶介紹 Crabtree & Evelyn 有間 The Tearoom 可以去 high tea, 佢post出來d相好正呀

攪到我心思思想去, yo......終於諗到籍口啦

決定請3位同學仔去試試, 因為呢3位同學仔响我今次轉工或多或少都有幫忙我呀

(呢樹唔多講, 心照嫁啦
)

不過同學仔K佢感冒唔C服來唔到

(你 take care
先啦, 我o地下次去soho食lunch啦)

天氣仲熱當然唔坐雀籠啦, 揀o左入面d C服位坐

噢......人少少再配合柔和的音樂, 巧relax耶

  

因為

3個人, 叫o左$298/2位 + $198/位的 high tea

如果4個人就抵d d 囉, 不過佢d枱仔好細, 如果4個人坐好比較迫

(所以建議各位來呢樹 2-3人就會好坐d)

個setting好精緻好英式呀, 連tissue都靚過人

 

 

3層之中, 我覺得

sconepastry 最好味




另外個
lavender tea 都好好飲
 
(個flower honey 唔落都已經好夠薰衣草味)

我o地由2:30pm一坐到 6pm, 不過果樹其實可以再坐耐d嫁 (可以早d去 OR 坐到7pm/8pm都得嫁)

食完 high tea 仲有支25ml 既 hand cream 送tim ~

另 : 如果有 crabtree & evelyn 的 VIP card 就有

15% off

cheap精的我個腦海當然開個 search engine 摷o下邊位朋友有啦......hehe, 今次多謝我呢位好妹妹GG提供會員編號一用啦, 多謝晒你令我慳o左

資料 :  The Tearoom  香港灣仔新鴻基中心1樓126號舖  (電話:2511-0868)


17 則留言:

  1. 11111111111111111111

    回覆刪除
  2. yes!!! 好耐無做過第一啦!!! 我同事好鍾意 crabtree & evelyn, 原來仲有high tea....真係好鬼奢華咁啊. 唔單止你話張檯細會迫, 我覺得個食物架都好迫 好多好多食物啊! o個樽係咪 jam啊? 好靚靚. 味道ok嗎? 睇見個scone流哂口水啊.    

    回覆刪除
  3. 慳左果d好拎黎買份禮比我 ! 有左我呢位好姊妹, 我年中都同你慳唔少喇 ~

    回覆刪除
  4. 送果支hand therapy係Gardener,佢今年100歲呀嘛 ! 我做左VIP咪就係收到公司既單張, 話以 $3xx既價可以買齊大中細(250ml, 100ml & 100G)3支hand therapy (一支大都 $295)

    回覆刪除
  5. 菇菇Babe : 爬第一係唔係巧開心呢  我呢樹唔多人巧易做亞一嫁咋, 你多d來探我啦 好妹妹 : 今次真係唔該晒你啦, 我會好好利用個VIP # 啦  下次我同你去呢樹呀   係呀支gift 係 Gardener呀, 不過如果佢有得俾我o地揀就更正啦   e......$3xx 可以買晒又好抵喎, 咁你會入貨啦

    回覆刪除
  6. 再來菇菇Babe : 由於我o地3個人, 佢將我o地d野食放晒响個2人份的3層架到, 所以巧鬼屎迫囉!

    回覆刪除
  7. 親愛的 GG 唔知點解好掛住你 我長期用 Crabtree & Evelyn 但又無諗住晌呢間high tea 雖然各樣都好精美,但佢3層都係大多糕餅喇! 你下次試Harlan's,三層都好味,尤其鹹點 我已經約好朋友食Harlan's lunch 好期待,唔知會唔會同我第一次食咁好呢? P.s 我正在度期約你食lunch,你諗定想食乜啦 、你上Soho會唔會好趕呢?  

    回覆刪除
  8. GG:就係因為佢, 我先買夠$去入會 (上次我明明買左成隻牛架,不過張單唔知去左邊....所以又花左一筆)

    回覆刪除
  9. 圓圓美人 : 你見我一得閒就爬來探你就知我幾miss你啦 你度啦度啦, 你講得出邊日我都應約嫁, 哼   我可以由 12:15 食到 1:45 嫁   好妹妹 : 呵呵呵, 原來你貢辛苦先做成member 巧! 旦我多多利用你個 VIP# 報答你啦

    回覆刪除
  10. 地方唔錯。

    回覆刪除
  11. 環境真係唔錯啵~

    回覆刪除
  12. 嘩....我好想去呀...我果日都同水人經過, 不過佢實唔會同我去呢D地方食tea, 佢實嫌貴架~~搵次我地再去食啦

    回覆刪除
  13. 好靚呀,好英式的high tea 我hand cream都係用呢一隻牌子 你搞到我都去想去呢一度high tea 添

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年10月1日 凌晨4:21

    我又好想去呢到食呢!!!! 我想食SCONE呀~~ 好似好正咁!! 我提早二號去台灣..但D房好FULL...原本想BOOK東龍, 一樂園, 仲有天蠍GG介紹既新驛都無晒房....最後我book左你個間呀..uniTED... 唔知會唔會住返你間房呢??

    回覆刪除
  15. 三藩市師奶 / MuiMuimui  : 地方其實唔大, 不過hea-ing 巧C服 Karen : 好呀, 我o地R埋好妹妹GG去有電視框呀 波點小姐 : 如果你係 crabtree 的 VIP 有折呀, 去 hea-ing 都唔錯 (不過佢d果撻就巧一般咋 ) Diana : 呢樹可以由1點hea到7/8點嫁  你再返來可以考慮呢樹hea-ing嫁 我間房個tiolet得個美人浴缸嫁咋, 但有sofa同埋可以見到101呢~

    回覆刪除
  16. 好高貴呀!!!!! 個d 野食..真係好吸引....

    回覆刪除
  17. 露絲公關手記2007年10月2日 下午3:12

    好吸引,好吸引啊! 你又影得靚,好想即刻去食添呀! 不過我個database 裡面無人有VIP 呢......

    回覆刪除