2007年9月13日 星期四

我在著草的日子 - 飲食篇 II

「我在著草的日子」的第二日食o左 :

  酒店早餐 -- 不巧對佢有任何期望去食, 咁會開心d

我o地食食吓發現

at 17林一峰都係住呢間酒店呀, 佢o地都响樹早餐-ing
 

 掃街 @ 九份

去到呢個悲情城市, 我o地一d都唔灰, 而係好開心响樹食呀

一路行就一路食 有時都唔記得o左影相 ~

當中我o地至like食的係

燒蘑菇 (對唔住呀, 菇菇Babe
), 好好味, d 菇菇燒得好香但仍很juicy  我o地encore o左2次呀 ~

另外一個係

「舊道口老麵店」牛肉麵, 好.......好........味精呀

 阿妹茶館 @ 九份

好難得我o地去九份呢日係冇落雨, 而且仲超晒tim

熱到溶之下, 我o地求期去o左呢間茶館休息一下

呢間

「阿妹茶館」的飲品同食物比較普通, 佢令我想起似香港的仙X岩~

幸好佢做既茶果凍都幾好味d咋 (好fresh呀)

 晚餐 @ 101

由九份返酒店放低手信同hea o左一陣之後, 本想去 101 樹食buffet, 可惜我o地個個都腳仔軟, 唔想同人爭食

(間野好多人呀), 所以決定去食d有人serve既食店

走o左去食

上海野 (個小籠包好味過鼎泰豐啊~)

呢間野d食物都唔錯呀, 價錢又ok

(8個人食o左~HK$950到), 唯一係個蟹黃獅子頭的份量比我O地想像少

 Eslite Cafe @ 誠品

團友們各自在誠品自由活動之後, 我o地相約在

誠品Eslite Cafe集合, 飲杯野吹吹水

噢......唔錯喎, 其中團友們話佢o地叫的

go go 力凍飲好正呀

而大家估我叫o羊飲 ? 

哈哈, 係純情的

熱鮮奶
 

最後一日(第三日) 既飲食篇......待續啦 ~


2 則留言:

  1. 嘩......索 9.13 出o左5篇網誌, 勁呀!

    回覆刪除
  2. 好勁呀  估唔到你一出就咁多篇

    回覆刪除