2007年9月19日 星期三

世事多變

呢個世界既野真係唔可以估計, 世事多變 ....

琴日以為今日要去full day training 上堂玩 ~

點知琴晚臨收前工收到秘書隻貓話我o地今朝要同大大老闆開 Team Meeting

心情當然有d緊張啦 ~

 主要都係
大大老闆老闆既對話

不過大大老闆都問o左要我呢個新仔講幾個小小的問題, 好彩都ok啦

晏晝就

好開心咁去上堂, 學o左d幾有用既野

跟住仲以為可以盡時閃去見亞仔

點知......

...

.

收到家人

屋企人有樹個心唔開心同擔心啦

e家個situation都仲未清晰 (換o左响地獄, 我一定攞假聽日陪家人, e家就唔得......)

我只想 : 「我所有認識的人都身體健康呀


19 則留言:

  1. 邀請你到我既 Blog ~ 睇下 ~ 探下我啦 !! 記住留返個言比我呀 ^^ 順便回應下 D 網誌呀 !!

    回覆刪除
  2. 月光下的死神2007年9月19日 晚上9:27

    世事不變的話 便沒有多采多姿的世界 有幸福   也總有痛苦

    回覆刪除
  3. 希望所有人都有一個健康的身體! 不要太擔心!

    回覆刪除
  4. Things will be go fine~

    回覆刪除
  5. 希望你屋企人好快冇事, 大家都身體健康啦

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年9月20日 凌晨1:54

    下...無乜事呀麻!!!! 我會為你一家祈禱...唔好擔心~~ 一定無事!!!  

    回覆刪除
  7. 無事o既...唔使擔心..

    回覆刪除
  8. 大家都會身體健康呀!! 好快會無事

    回覆刪除
  9. 唔駛擔心, 大家都一定身體健康~~~ 精神爽利!!

    回覆刪除
  10. 無事呀嗎....小心d 呀~~~ 唔好噤擔心啦...無事gee...  

    回覆刪除
  11. 露絲公關手記2007年9月20日 下午6:54

    唔好太擔心住啦!你要積極面對先可以增加正能量架!!!

    回覆刪除
  12. 你都係呀,工作可能將會好忙碌!小心身體呀!

    回覆刪除
  13. 唔好咁擔心啦!祝你嘅家人都健健康康!

    回覆刪除
  14. 點呀...你屋企人無樹嘛??

    回覆刪除
  15. 希望你屋企人身體大事化小, 小事化無. 平平安安!!! 

    回覆刪除
  16. 2日無update 啦!擔心ka ma!

    回覆刪除
  17. 各位 : 多謝關心呀 ~ 我呢2日响人間好忙-ing 呀!!  e家都係响做完野偷偷地 (用秘道)上來留條毛俾大家咋 ~ 有時間我就今晚/聽日再update個blog啦~

    回覆刪除
  18. update law wo!

    回覆刪除