2007年9月27日 星期四

中秋燒兔實錄

食完飯同亞仔去睇午夜場

亞仔唔想我去睇「朝蛋」呀  (唔得

我一定要睇......至多唔同亞仔睇, 哼!)

所以我o地睇另外一套

e......呢部

「C+偵探」比我想像中好睇喎, 情節巧緊湊呢
 

我睇午夜場通常都會嫁, 不過今次冇呀

之後去o左

淺水灣晒月光

起初仲好好地 ~

個月亮巧靚呀

賞完月之後

哈哈哈, 巧變態呢

!


18 則留言:

  1. 你真係好 ,燒到隻兔都番排骨!

    回覆刪除
  2. 烏龜GG 你擺明跑輸比隻兔仔殺佢滅口 話比呀仔知有 胸唯 睇喎 你睇 朝蛋 、佢睇 胸唯

    回覆刪除
  3. 原本烏GG係變態架 ~ 好彩我唔係o者~

    回覆刪除
  4. GG 陰公囉,乜事解可愛兔仔最後下場咁可憐啊 玩得開心又盡興呢

    回覆刪除
  5. 烏龜GG, 叫左你跑快點架, 隻免因你太慢而引火自焚啦!  

    回覆刪除
  6. 烏GG, 上禮拜龍少倍我去睇戲果陣 我都好想睇朝蛋架 不過點知..... 未上畫~~~~~ 你分明係唔妥兔仔可愛過你啦, 燒屍呀溶屍呀~

    回覆刪除
  7. 淺水灣晒月光好浪漫呀! 但你地好殘忍燒左隻兔仔!

    回覆刪除
  8. 吓...亞仔點解唔比你睇朝蛋呀?? 我尋日睇左, 好好睇呀 ~~~除左朝蛋值得一看, 成套戲都好值得睇, 睇左兩粒幾鐘都唔係好覺...... 

    回覆刪除
  9. 烏GG, 多謝你盒"媽巾"呀 好鬼FIT我size.... 監獄中的蝦吉

    回覆刪除
  10. 點會變態呀, 應該話你地好盡興先o岩!!!

    回覆刪除
  11. 我都去左淺水灣,我隻兔仔燈籠都燒左呀 不過我個隻細過你個隻呀應該 唔知有冇撞到你呢~哈哈

    回覆刪除
  12. 哇....... 烏gg你果然狼啊..........咁樣殺左隻兔兔..... 睇完午夜場仲去海灘, 你果然係後生.

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年9月28日 凌晨3:39

    你做乜燒左隻兔呀!!! 無得睇蛋蛋姐,, 唔洗咁暴力呀~~

    回覆刪除
  14. 我都想睇喎, 但都係得唔到眾人既支持 呢啲咪叫打完斋唔要和尚囉

    回覆刪除
  15. GG 你係咪因為虐畜被人啦左呀? 爬左去邊 乜咁大膽咁多日唔同我請安

    回覆刪除
  16. 各位 : 烏龜同兔仔一向都係好朋友來嫁 好朋友可以赴湯蹈火, 所以...... 兔仔想我開心, 係就焚身似火啦

    回覆刪除
  17. 哈哈  --- 估唔到你寫得出真係做得到呀 ------- 話過要燒燈籠就真係燒左佢呀!!!

    回覆刪除
  18. GG,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “GG” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=GG

    回覆刪除