2007年9月22日 星期六

人間的第一個OT及...

星期四開始有野做......

我當然好集中但又緊張-ing 去做啦

個file一路都有去save嫁, 不過原來一路只係save temp folder 到

(因為我齋爆開個zip file而做updating)

到差唔多做到80%既時候................

招-ed

 +
 

以前都唔會咁唔小心嫁.....唉

(唔通太緊張
)

算啦........唯有開OT做番好佢啦  (鬼叫自己咁唔小心o羊)

不過由於要OT既關係, 做完野join o左同樹同d舊同樹既飯局

食飯地點係天后既某茶餐廳, 但係d小菜居然好精緻, 好有酒家既水準

 
(好想影相嫁, 不過又怕嚇壞d新同樹啦
)

而且有同樹仲帶o左幾枝唔同既紅酒

, 我都飲o左4杯呢~

琴朝交功課俾老闆, 當然要修正修正再修正啦

不過呢樹做野既要求的確巧人間 : 快靚正!!

well......我明既......呢d係人間正常一般老闆既要求來既

相信我要快d pick up 番先!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另 : 發現d同樹喜歡各自各

 
(可能佢o地都各自約朋友啦), 會失驚無神先一齊食.....

睇怕我都要學大少奶開番個 『一個人的午餐』

well.....對我來講, 間唔中食

『一個人的午餐』都唔係唔好呀, 可以隨心之所欲去邊樹都得, 之後仲可以行IFC 同 Landmark 啊~

而且 12:30 既中環已經巧多人啊~ 巧難搵食呢~~

所以我相信除o左相約各方好友食lunch之外, 我應該會

啦~~

不過遲d

地獄天使們回歸中環啊, 呵呵呵~


15 則留言:

  1. 中 秋 節 快 樂   A

    回覆刪除
  2. 索 你..........你...........個標題咁長,但...... Harlan's 既 lunch我係成日想 encore架 我得閒時,已決定約腳 encore佢既lunch high tea都 good呢! 我當然有掛住你

    回覆刪除
  3. 索 中環 12:30基本上係人潮高峰期 咁你食到幾點呢? 所以約你我一定揀有得訂位既餐廳,你等我、你等我 一係你好似劇集裡面d人咁,買個飯盒好唏噓咁對住碼頭食                          或 買份三文治望住chanel門口食 其實可以行IFC或Landmark都幾好  

    回覆刪除
  4. GG:在中環食 lunch 確係一個超級無敵大的問題 ... !真係要適應一下 ...   我o個時諗唔到食咩,就會一支公爬上去沾仔記,雖然條龍都長,但佢轉枱極快,尤其是一個人,好快有位 ~ 仲快過買外賣返公司食

    回覆刪除
  5. 搭訕 家嫂: 做乜你提議烏gg 食d 被我評為  好淒涼 o既飯盒啊? 係咪要粟米肉粒/腸仔蛋豉油汁飯

    回覆刪除
  6. 搭訕:菇奶奶 應該比較另類,屬於馬蘭奴既飯 被碼頭海風吹到頭髮淩留不堪既烏GG,呆呆地望著海邊 食著一盒冬瓜火腩飯,旁邊放著一支不停refilled過既水樽 她越想越唏噓,心中有所決定 手上的冬瓜火腩飯被她三爬兩勃地吃完 她心中朝著決定地把飯盒拋進垃圾桶 然後.......就一躍到海中 回復烏龜的本能,爬回東海龍宮向海龍王謝罪說不再偷偷爬上岸扮OL ~完~ 好淒美啊!    

    回覆刪除
  7. 新工果然好快上手喎!! 中環OL,你要好好適應啦!! 你家人無事嗎???

    回覆刪除
  8. 中環真係超多人架, 食嘢既地方又少, 日日都美家樂,  大心咁....悶到爆 各自各食咁慘呀, 都唔行得咁多架, 留喺公司食一個人午餐都唔錯架  

    回覆刪除
  9. 露絲公關手記2007年9月23日 凌晨1:06

    有得行街街係我一個人食LUNCH 的原動力 ~ 你有得行IFC & LANDMARK 都唔錯呀!

    回覆刪除
  10. A仔 + O仔 : 希望你都快樂, 所有人都月餅節快樂 Cindy : 2222222222222222222222222 圓美人 : 我期待-ing中秋去Harlan's 食lunch啦 我至盡可以由12:20食到1:40啦.......我旦你 旦你 旦你 啊 仲有我prefer對住chanel門口食多過同馬蘭奴一齊响碼頭食呢  話晒都chanel呀 笨B媽媽 : 我早兩日一個人LUNCH@沾仔記啊! d雲吞麵唔錯呢 菇菇Babe : 我prefer去 ifc canteen 食 3寶飯多d呀, 四方果之中我巧少叫粟米肉粒/腸仔蛋豉油汁飯呢~ YY cake : 家人康復中 , 多謝關心呀 王木木 : 我可以食完飯上吓網 / 打o下機 / o下, yeah !! 露絲 : 係呀.....行ifc 同 landmark 提我要不斷努力搵錢買浮誇野呀

    回覆刪除
  11. 去食飯都唔是咩問題呀! 咩烏龜唔是食草架咩去到邊都食得架啵! 不過如果你回到人間想搵伴食個飯可以搵 秋香啵!  

    回覆刪除
  12. 呵 ---- 你咁遲先轉黎中環 ---- 我又咁早離開左上環 唔係一齊去ifc食lunch 呵 ------ 係咪覺得我講完 = 無講 ------呵 !!!

    回覆刪除
  13. 我都係中環返工,中環真係好難搵食,十二點半一到成條街都係人,妳有冇食過"南記"呀?喺沾仔記落一條街(即涼茶舖隔離)都好好味架!

    回覆刪除
  14. Honey...u may try go to 香港機鐵站, there are some small restaurant and have set lunch serve.  not too hard to have a seat....have some 一人湯飯, not bad ga.

    回覆刪除