2007年9月6日 星期四

Carrie Chau 黑羊畫展 @ Times Square

話說响同女友Honey「每月一hea」之前就先行銅鑼灣

途經Times Square見到Carrie Chau的黑羊畫展

還記得我知道有Carrie Chau呢個人係佢幫當年剛開幕的apm畫公仔

佢既手筆又的確好潮好另類既~

一場去到, 又有相機......當然就吓啦 ~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Times Square, 當然會入Zara打個白鴿轉啦

一個walk 已睇中對boots、 連身裙、 2條褲 & 1件tee (仲見fitting唔多人試埋tim)

不過......早兩日先至去o左 giordano ladies 敗家-ed

唉......都係忍一忍先

 


13 則留言:

  1. 索 快d來同大老爺講 bye bye啦 Carrie Chau既作品我好鍾意架!不過大少爺話好醜樣

    回覆刪除
  2. Zara我都好想去睇睇! agnes b 既蛋糕你一陣lunch 過去買啦!

    回覆刪除
  3. 我上星期係time square換左佢把遮喇~ 好靚嫁!

    回覆刪除
  4. 我都幾鐘意佢呢d作品,我覺得幾得意,幾靚

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年9月6日 下午2:24

    原來呢隻公仔係出自 Carrie Chau...唔講唔知添~~ 我都覺得呢類公仔幾特別... 我見LCX有一到賣既產品又係類似係呢D公司...但我唔sure係咪又係出自Carrie Chau...佢有個環保袋都幾靚架!!! 你返新工喎...買多兩件衫都唔怕啦!! (呢個係好藉口..heee)

    回覆刪除
  6. 之前喺中環見過佢一個好大既公仔已經好鍾意, 等我都去睇吓先

    回覆刪除
  7. 講到買O野, 真係欲罷不能...

    回覆刪除
  8. 佢響log on都有promote喎. ....不過我麻麻地...覺得個感覺...有d  邪feel!  

    回覆刪除
  9. 烏GG 唔... 唔知係唔係有D似漂流教室呢? 我覺得好似有D邪氣有D恐怖...

    回覆刪除
  10. 我上次去times都睇到得一隻.... 唔通我眼花???

    回覆刪除
  11. Karen : 多謝光臨 圓美人 : 我已同你家老爺講我o地會好好同你發花癲呀 靚花 : 佢個promotion做到30/9呀, 所以我日內會去買啦 Vanlily : Carrie Chau遮 ? o羊遮呀 vyvy : 係呀, 我幾like Diana : TIMES SQUARE 到都有個counter買佢d野, 都有袋買呢   耶~~~你引誘我 王木木 : 好似show到月中, 快d去啦 Grace : 係啦, 可惜d 又唔多 菇菇Babe / 蝦米吉 : 噢............有邪氣咪suit我e家仍在地獄的人 臭屁JoYz : Times 外面有一隻, 而1/F就有成個畫展呢

    回覆刪除
  12. 係呀, 因為真係幾鍾意佢既作品嘛 睇完你啲相即刻標去

    回覆刪除