2007年9月1日 星期六

結婚啦...

...唔係我

呵呵呵~~

係我o地Blog界既好朋友 -- 馬仔

佢畫o左呢張巧正既畫呀 ~

我當然 "tiger & crab" post 出來俾大家

睇吓啦

圖畫來源: http://www.maggiemarket.com/
 

雖然我唔認識佢真人

但佢不竟係我o地Blog界既好朋友

而我又成日都爬去佢個Diary樹

總之......

人家結婚係高興樹呀

恭喜晒 !!

在此再將呢張畫送埋俾甜痴痴Vanlily

P.S 咁又俾我R多篇Blog呀~~


16 則留言:

  1. 我初睇title 都以為係你結婚..... 不過結婚係件開心事.....恭喜恭喜

    回覆刪除
  2. gigi: 無問題喎, 星期二你可以上我屋企, 不過因為我同事近日resign 咗, 我要做埋佢啲嘢, 所以平日我真係唔可以煮到咁多食.....而且仲可能夜放工tim (大約八點到).....所以either你哋星期六先上我屋企我煮飯 or 你哋星期二上來一齊叫外買 or 星期二出街食............!!!!

    回覆刪除
  3. 有時間去我blog參觀下.好多美國品牌產品 http://hk.myblog.yahoo.com/USApeople-Station

    回覆刪除
  4. H A V E A N I C E D A Y    

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年9月2日 下午2:33

    車... 仲以為係你添~~ 不過人家結婚.. 當然都開心啦!! 不過如果係你.. 我會更興奮~~

    回覆刪除
  6. 啊, 係o個個畫左好得意公仔那個馬仔啊? 佢d公仔真係好得意啊. 原來係未結婚! 真係...恭喜哂啦.

    回覆刪除
  7. 哈哈, 一睇就知唔會係你喇! 以你性格, 如果主腳係你....你個topic應該更索既 ~

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年9月2日 晚上10:53

    都知道唔會係你架喇! 下次咪再俾我估中喇!

    回覆刪除
  9. 嘩~ 我呢個佛, 真係要多謝你呢束花喎~~~ 佢地終於拉埋天窗~ 呵呵~ 好快就到我地! 你儲定錢喇! 唔該!

    回覆刪除
  10. 幾時到你結婚呀??? 我番咗黎喇! 多謝你既問候呀! 我無野喇...不過好眼瞓!

    回覆刪除
  11. 馬仔真係我地blog友的好朋友,佢d公仔可以幫我地表達得更生鬼。恭喜晒﹗

    回覆刪除
  12. hello my friend....你去左邊呀?? 失左蹤咁o既??

    回覆刪除
  13.      車, 我仲以為你TIM! 幾時到你呀?

    回覆刪除
  14. 烏GG, 咁, 幾時到你呀~~~ 好剪張喎!

    回覆刪除
  15. 臭屁JoYz : 係呀, 只要唔屎我 "科" 人情, 我十二萬個替人恭喜  <---- 屎cheap精 曾師奶 : 呢個week我唔得, 遲d我  你啦 ~ chickenpig : U 2 2 Diana : 你放心喎 , 到樹我一定通知你啦, 不過唔知會唔會叫你旦到花兒也謝了 菇菇Babe : 你的畫功都好得呀 好姊妹 : 俾個5我呀~  個題目可能係 『 霹靂無敵索 擇日迎娶亞仔』 露絲 :  下次 ?!
    下次下次 下次大概可以 能碰著誰 成為幸福小姐一次 忘了舊時 和男孩子 熱戀幾次 仍然如此 猶像禮物 被拆開 一張廢紙
    甜痴痴 : 巧彩你咁早通知我啦 , 咁每日都係儲一元幾毛啫 Tan Tan / Baby / 蝦米吉  : 幾樹  旦我成為 『 霹靂無敵索 』先啦   Tan Tan  : 你無樹我就放心啦 Angel : 係呀 ~ 我巧like佢畫嗰d公仔呀 ~~ Karen : 地獄忙-ing 呀

    回覆刪除
  16. 人家d事又關你事...... 你快d結婚咪開十篇都得囉......

    回覆刪除