2007年9月17日 星期一

小白屋西餐.甜品

睇開我blog既朋友們都知我係亞SO粉絲, 雖然有樹佢既口味同我

唔同, 不過咁......

佢介紹親既地方, 如果唔太貴既話, 我都巧想去試

「小白屋」-- 係亞SO好耐之前介紹嫁, 地點係

大坑浣紗街7號, 係一間細細的西餐廳, 食意大利菜~

亞SO介紹樹話d野一d都唔貴, 但又做得有heart

之前成日都

亞仔同我去......你知啦, 佢巧like食中菜嫁ma~

有次佢肯去我又唔記得個地址响邊  

琴日我o地兩個去完saloon

 整完頭髮之後, 我都係諗住同仔媽仔爸食飯啦 ~

點知......亞仔佢自己主動話去食喎

 2人世界

我o地7pm去到佢話最快8:30 pm先有枱  但係亞仔都肯留名喎, 然後我o地就去o左灣仔行o左陣~

由於我好飽, 所以我o地只係叫o左個雙餸意粉 、焗薯皮 、羊架同埋一個甜品黑go go 力 暮絲

價錢的確唔貴, 我o地食o左呢4樣野大概 ~$220    

影o左個餐牌俾大家睇

     

個賣相同味道都唔錯呀

(但又唔可以叫好好味啦), 不過個甜品又幾good

P.S

 頭先去
openrice, 發覺網友 d comments 好一般, 但自己又唔太覺喎

特別係我覺得d service 唔錯, 佢o地都好nice......不過咁......呢個只係本人觀點, 如果你o地食完又唔係咁feel都唔好話我呀

 佢鋪頭前都有幾多「咪標」喎, 唔錯

 亞SO 推介 :

凱撒沙律 $48; 煙肉芝士磨菇意粉 $68; 蒜片白酒炒意粉 $54; 美式生燒豬肋骨 $78; 杏仁巴菲配?酒燴鮮果 $38; 百爵奶茶布甸配鮮果沙巴翁 $28; 意式奶凍(朱古力濃咖啡味) $28

不過我只食O左炒意粉咋 (呢個味道唔錯呀) ~~


7 則留言:

  1. 索 你.......你......居然....8粒字?

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年9月17日 晚上8:57

    多謝你既祝福呀!! 你真係有我心,, 知我怕坐飛機~~~ 依家係杜拜下午5點... 我坐今晚半夜12點機呀... 好緊張呀~~ 唔想一個人坐呀.. 雖然你新工無得上Y BLOG, 但唔怕啦... 我地夜晚會係到等你架啦!!

    回覆刪除
  3. 撞鬼囉 !得果幾隻字 ~

    回覆刪除
  4. 索 我都想試呢間架!睇落都唔錯喎 有大量咪錶先最筍啊 Thank for sharing~~~~

    回覆刪除
  5. 上次經過好多人喺門口排緊隊, 好肚餓所以冇等到 係喇, 睇openrice又話水準下降喎, 其實好多時都唔可信既

    回覆刪除
  6. 聽日講初初阿so講完個個都去...搞到做到傻...你講完我又有d 興趣去試  

    回覆刪除
  7. 都食過呢間個人覺得一般, 不是阿蘇介紹咁好!

    回覆刪除