2007年9月14日 星期五

一封給地獄天使的信

各位地獄天使,

我快將離開地獄
, 立志要返回人間重新做人

陽間之路或許會歷盡艱辛 (至少包括不能上網、煲粥、發白日夢, 食2粒鐘lunch, 要OT等)
至要緊就係冇o左你o地呢班地獄天使一齊打氣啊!

不過為o左將來同萬惡既金錢......仲有骨氣 (哼!
)


我.....
不得不講 不得不說
心中苦痛望著你講一句Good-Bye
Sayonara 忍著淚說一聲 Good-Bye Sayonara

 

想繼續update我的動態, 除o左MSN之外, 你o地仲可以去我個Blog (呢個會盡力update), 多多留腳毛啦 ~


在此, 祝君安好!

我深信我o地會再見的啊
 
(
中環見!)

P.S. 如你o地用Yahoo ID Login 同埋留o左言, 咁我就可以add你o地成為blog 友, 可以睇埋我的『私人網誌』嫁 !

10 則留言:

  1. 烏GG 下星期就從新開始 祝你一切順利、開開心心 你要努力為自已闖個新天地 祝福你~

    回覆刪除
  2. 索 忘記同你講.........   ( 中環見!) 圓美人上

    回覆刪除
  3. 圓美人: 我都期待與你相約在soho啊

    回覆刪除
  4. 索 比少少時間我,今個月較忙 10月我以最快碌速,碌落黎同你相約在Soho~ 圓美人上

    回覆刪除
  5. 靚花 : 我買o左你早排食過的糕點作散水餅啊  <---? 即係乜呀?紅棗糕?

    回覆刪除
  6. 我又要落soho見索 !

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年9月14日 晚上7:19

    上聯 : 新人事新作風 下聯 : 記得扮靚D返工~ 加油!!

    回覆刪除
  8. 記得約我出嚟食晏呀!

    回覆刪除
  9. 為佐 乜都冇所謂喇 希望有個新開始,向天使人間出發

    回覆刪除