2007年9月23日 星期日

首份畢業禮物

11.8 係我既

畢業典禮

不過e家轉o左新工, 都唔知果日可唔可以請假啊

但是相我就一定番去

影啦 ~
(蝦米吉 : 你記住啦
)

但是我琴日已經收到一份

畢業禮物呀! 係仔媽送的啊!
 

Auntie ! 係一個小女仔著畢業袍呢, 好有心思

  

其實亞仔都送o左樣野過我, 不過e家 in progress, 遲d先俾大家睇啦

同場加映 : 亞仔送的小小小禮物

 


16 則留言:

  1. 要食餐飯慶祝下先得呀!

    回覆刪除
  2. 我ee送比我既係一個戴學士帽既LLADRO~ (所以表弟畢業, 家母回返一個男既比佢 )

    回覆刪除
  3. 畢業啊?  真開心啊. 恭喜哂!!! 雖然我唔知你咩畢業??

    回覆刪除
  4. 索 恭喜晒! 我啦你定,你既畢業禮物實有一份係我送既 腦海中已閃出一樣禮物 仲要同你慶祝    

    回覆刪除
  5. 幾時show show 畢業相呀?

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年9月24日 凌晨4:26

    亞仔媽好錫你呢~~ 個金公仔好得意!!!

    回覆刪除
  7. 仔媽真係好錫你喎,呢期金貴都仲送金器俾你。

    回覆刪除
  8. 份畢業禮物好正呀!我都恭喜你畢業呀

    回覆刪除
  9. 25 feb係你生日?? 係就等我記底佢喇....

    回覆刪除
  10. GG, 耶... 星期四我返完工先返學喎~ 你會唔會留耐D影相架?!

    回覆刪除
  11. 畢業 你讀咩呀!!

    回覆刪除
  12. 嘩! 而家d金咁貴佢都送啊! 得寵喇你!!! 不過...個金公仔靚過真人...喎

    回覆刪除
  13. chickenpig / vyvy : 多謝晒    珍妮仔 : 好呀好呀, 我已planning 遲d "R" 你出來食飯啦 好妹妹 : 你ee對你真好, 我覺得 LLADRO 巧貴呢 菇菇Babe : 我 master 畢業呀 圓美人 :  一切在心中 Madame Pi : 我要10月中拎o左袍之後先呀~ Diana / 粉紅妹  : 我好多謝仔媽啦 Karen :   到時係我大晒啦 蝦米吉 : 我 tiger & crab 旦你同我影, 哼 YY Cake : 讀 Banking 呀 ~ Honey : 耶~~~ 我又想你sweet我喎 甜痴痴 : 唔制呀......人家話晒都係索 喎~  

    回覆刪除
  14. 等我諗吓點著 sweet 妳先!

    回覆刪除