2007年9月11日 星期二

持續插花

各位記得之前靚花Cindy親手整俾我的靚靚小花盆擺設

真的很漂亮啊 而且仲有

Cindy的專用絲帶呢 ~

可惜......花朵的生命好短暫, d花一朵朵開始凋謝

唔想佢咁快玩完, 我就買番 $30 花去取代佢

呢個禮拜一返來, 佢o地全部同我say goodbye

琴日拎番舊花泥番屋企, 放工去o左觀塘幾間花店都睇唔啱

今日睇完醫生, 途經花店又心CC想買花

(明知自己唔多識插, 但係我又發花癲ma )

於是又用o左 $24 買花返屋企整

由於今次d舊花花已經掉o左, 冇得跟之前個位插

所以我睇番之前 snapshot 既相去抄巧

噢.... 原來玫瑰花應該買多枝, 個color應該要再sharp d 呀~

不過夠花泥玩埋今次都要退休了


17 則留言:

  1. 你都好環保wo,持續用舊花泥!  係當佢花樽呀! 仲有買番 $30 花去取代佢 <--- 好貴呀!花墟$30花已經好多啦!  $24 買花都好貴! 仲有插花係唔係好易又好玩呢?  <--- 好掂呀!用細玫瑰花可能放幾支,幾好design wo!  

    回覆刪除
  2. 有天份喎~~等你下次插盤代表作比我

    回覆刪除
  3. 我覺得你...插得幾好...

    回覆刪除
  4. 烏GG 你今日好番未?你要好好保重以戰鬥格去 人間 啊 繼續打爆烏龜殼先

    回覆刪除
  5. 最底嗰張係咪你插架?都插得幾靚呀。

    回覆刪除
  6. 你插得唔錯呀~ 有天份!! 比著我插就會完全無美感!

    回覆刪除
  7. 抄得不錯呀 !!!!!!! 你越黎越 "識/惜" 花呀!!! 成個人優雅晒呀!!

    回覆刪除
  8. 又插得幾靚喎!!

    回覆刪除
  9. 插花真是幾敗家架! 上個星期我都買左成二百元去玩呀!

    回覆刪除
  10. 你唔識插花都插得好靚WOR~~有天份WOR~~

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年9月12日 下午2:27

    原來你插花同CINDY一樣咁有天份~~ GOOD JOB!!

    回覆刪除
  12. 嘩~ 好得喎! 你估下可唔可以持續..到明年呢?!

    回覆刪除
  13. 唔錯喎. 對我O黎講你好叻O架啦!!!!

    回覆刪除
  14. 索 ,好番d未呀?係殼爆左無左保護呀?

    回覆刪除
  15. Cindy : 嘻嘻....我真係當花泥係花樽呀  我都知花墟會平好多, 可惜對我來講太遠啦 ~ 另 : 我好番d d 啦, 不過一食完藥就 Karen : 都係因為有Cindy之前整既花泥我先有得玩咋 ~  而且我整得唔太好呀, 如果送俾你好似太肉酸了 臭屁JoYz : 唔係化  不過多謝先 好姊妹 : 玩呢樣野又係會燒錢呢 圓美人 : 我會放圓我雙眼旦你同我食lunch嫁 粉紅妹 : 係呀 ~ 多謝你啊 TanTan / vyvy / 寶寶 / Diana / Grace   : e.....你o地唔好咁讚我啦 , 我會hill嫁 Mrs. Cheng : 呵呵呵......我抄巧功4的天份一向唔差呢 珍妮仔 : 係啦......發花癲的代價的確唔平 ........弊啦 Vanlily : 你唔怕肉酸, 出年我整一小盆俾你擺响reception到.......不過你真係唔怕肉酸先好啊 ~ 不過....我深信我會持續練習既.......  

    回覆刪除