2007年9月4日 星期二

地獄第一散水飯

日期 : 9月3日

我在地獄的日子踏入倒數階段。由今日(9月3日)起計, 仲有10個工作天咋

~~

估唔到第一餐散水飯唔係同地獄同袍食, 而係同

靚花Cindy & YY Cake
 地點係
apm和民

well......午餐時間, 我o地巧自然係叫o左2個 set lunch (包括

石煱鰻魚飯 & 和風海鮮飯)  同埋一個
火鍋  share 一齊食 ~

對和民已再冇任何期望既我, 返而覺得今次都叫做正常番d喎~

由於今次我o地食得唔算趕, 有差不多成2粒鐘吹水呀~~

席間我o地又送/收o左小禮物, 好開心呀

其實各位bloggers 見見面, 食食飯 & 吹吹水已經巧開心啦 你o地仲成日都送d咁正既野俾我呢隻cheap 精, 攪到我唔巧意思添嫁~

好, 我o地e家去片睇吓送/收o左o羊禮物啦

1) From 靚花Cindy

yo......巧開心收到 Cindy Art's Space 專用絲帶

 仲有佢精心製作既小花籃
巧漂亮啊 !!

簡直同apm嗰間花店整的有得flight呢 +

同場仲有兩張

Cindy聖紙 (你看仲有薰衣草扎在一起!) 及兩隻代表我的可愛
公仔

To Cindy :
呀! 唔巧意思我兩梳蕉出現啦不過我深信你一定唔會mind啦你放心, 雖然我離開觀塘區工作啫, 但係你呢位靚花我一定唔會忘記, 更何況我等你精神再好d既時候再同我o地成班癲-ing呢

2) From YY Cake

係好實用的透明梳乎里杯, 雖然我唔識整梳乎里, 但係我會嘗試用呢個杯來整布甸呀! 

To YY Cake:
呀! 不過......你要教我整布甸呵~

而我就送o左呢塊 table cloth 俾

YY Cake, 其實呢份禮拜早在8月初已買, 本想送俾佢做生日禮物, 點知攪吓攪吓成為我送俾佢的farewell 禮物, 哈哈!

之前冇影到相, 所以呢張相係由YY Cake 個Blog copy 過來, 我自己都覺得呢塊布幾靚, 想再買已經sold out 啦 ~


10 則留言:

  1. 索 哼!我就快可以鍾意幾時蹂躪你就蹂躪你喇 咁近,又係我既浦點唔約你出黎打下個龜殼都對唔住自已啦

    回覆刪除
  2. 喂喂!嬲! 仲乜唔close up 我既聖旨同一對可愛 ? 仲有話聲俾我知d花可以放幾耐! 搭訕 to 大少奶, 你幾索 時,記住約埋我,雙劍合壁勁d呀!

    回覆刪除
  3. 個小花籃真係好靚呀!

    回覆刪除
  4. 今次好快手喎!!! GG...我唔知你家中無焙爐....重送梳乎里杯比你添.... 不過真係好實用架,可以用來整凍品,....但因早前買落...所以個盒有D唔係好見得人呀!!!重要同CINDY分了一半添.... 不如你為了個杯買個焙爐咪得囉..... 奶凍都唔係太難....你入看看個朱古力奶凍篇,份量我比過你呀!!如果做40個就要份開四次做好D,但一個都唔係太多喎!!無你上次木槺個盒咁多架....  

    回覆刪除
  5. 和民啲食物真係時得時唔得架 不過唔緊要啦~ 你哋都係想見多幾面啫!!

    回覆刪除
  6. last day 使唔使請食散水餅呀?

    回覆刪除
  7. 你隻烏GG成日都有禮物收 ~

    回覆刪除
  8. 食飯都食2個鐘.... 無嫁喇~ 以後都無嫁喇~ 你好好珍惜下喇!

    回覆刪除
  9. 圓美人 : 我都期待你帶我去你個浦點呀  但係唔打爆個殼得唔得呀 ? 靚花 : 我掛住影晒冷照而記得o左close up tim   唔緊要啦, 我知你有影到 vyvy : 係呀, 又靚又有心意 YY Cake : 有心咪得囉  多謝晒! 我會用來整凍品啦 ~ 阿愛 : 係呀, 上次去食超唔得, 今次又好番d ~ 不過至緊要都係見多幾面   粉紅妹 : 要呀, 而且 買o羊好 ~ 好姊妹 : 嘻嘻, 佢o地真有心  + Vanlily : 係呀係呀, 所以呢期要洗盡呢d benefits 佢

    回覆刪除