2007年9月13日 星期四

我在著草的日子 - 飲食篇 III

「我在著草的日子」的第三日食o左:

 又係早餐-ing @ 酒店啦

我係粥怪當然又食粥啦

 掃街 @ 西門町

除o左 「阿宗麵線」& 「老天祿」, 我o地仲去o左食「賽門甜不辣」、「Mister Donut」、「謝謝魷魚焿」、「石蓮花汁」、同埋試食@港記呢  

 午餐 @
鼎泰豐

由於有d團友們未去過而想去試, 所以我o地就去o左呢樹食晏~

我o地由捷運站行o左成15-20分鐘先到 (熱到呢

)

well......除非各位真的好想試......如果唔係, 真係唔係好值得去食囉

一如以往都要旦位, 巧彩今次我o地只係旦o左15分鐘到, 由於團友Q好好人咁負責旦位, 其餘人等就去o左隔離既義美 / 書局掃貨

呢樹小籠包的質數真係唔掂........ 香港的翡翠拉麵同埋我之前介紹過的

君頤上海小廚好味過佢巧多啦~

 飛機餐

冇影相又冇印象

我o地呢3日著草的日子就係食o左呢d野啦
~

 [飲食篇 - 完]

 


2 則留言:

  1. 哇!台灣真係勁多野食啊

    回覆刪除
  2. 嘩......索 9.13 出o左5篇網誌, 勁呀!

    回覆刪除