2007年9月25日 星期二

六美相聚 @ JW Marriott

時間 : 2007年9月23日下午 (1號波)

人物 : Diana, Karen, Cindy, 好姊妹GG, Vanlily 同我

地點 : JW Marriott Lobby Lounge

目的 : Diana 返來香港過中秋 + Karen 生日大晒 

活動項目 : 食 tea buffet  + 吹水 + 做懶蛇 + 交換禮物  (簡稱又食又拎, 呵呵呵~)

感受 :

 未食之前巧肚餓
(由於我太狼吞, 掛住食都冇影相), 食完之後又巧full 

 個粥的確好味啊

(所以我要encore再encore呀
)

 我決定去親JW都要 "R" 好姊姊 / 有 HSBC 白金卡的人去呀, 有電視框ma

(屎cheap 精
)

 同各位bloggers見面的確

好好好開心
, 不過今次d時間的確唔係咁夠呀, 大家都唔可以吹夠水tim

 多謝

Diana的 Dubai 手信, 我已經擺o左响公司啦

 多謝

好姊妹GG的可愛蛋糕毛巾, 同樣地, 我又係擺o左响公司啦

 多謝

甜痴痴迷人table cloth, 以後我影相可以靚d啦

 好開心之前有約未必來到的

Cindy最後可以出席啊

 希望

Karen
, 日日都快樂, 心中結可以放開 記得話我知
AntiqueMacaron 好唔好味喎 (其實我未食過佢, 不過睇magazine見到好靚就買來送俾你)

 哈哈, 好姊妹的確好姊妹  估唔到我o地係送同一品牌同一個味的hand cream俾Karen呀  

更多參考blog : Diana, Cindy, Karen

六美圖 : 我既笑容好正呀 

 (來源 :
Diana )

六美陣 : 女人就係咁嫁啦
 (來源 : 
Cindy)


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年9月25日 凌晨12:47

    haaaaaaaa....原來我既手繪畫你地咁欣賞...真係失禮晒..早知再畫好D啦!!! haaaaaaaaaaaaaaaa 我都覺得唔夠喉呀!! 要encore要encore...我指聚會,,唔係你碗粥呀.. 你返到人間乖乖努力工作啦, 唔好再掛住以前係地獄既風流事蹟啦!!!!

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意diana 個公仔啊. 每個唔同樣架. 喂, 你地班美人, 真係好誇!!   可以用 "一揪二能"  來形容呢. 每次見你地都係一檯禮物. 個macaroon 我都響雜誌見到啊. 真係幾得意呢.

    回覆刪除
  3. 時間的確係唔夠, 都係星期六果個 1-6pm低好多! 呢張卡真係...令我愛上佢呀, 係Seibu都有折呀 (今個月條數真係哈哈哈囉 ~)

    回覆刪除
  4. 聚會真是好開心! 美人們的禮物真是多得好跨張呀!

    回覆刪除
  5. GG:咁你快D睇下仲有邊個人有白金卡囉喎!

    回覆刪除