2007年9月25日 星期二

中秋lunch @ Harlan's

巧有心

同學仔K係我未轉戰中環之前已經約定我食LUNCH

一到埗我就通知佢我既食飯時間~

而佢亦巧快手book o左

中秋節呢個咁hot既日子同我食飯

地點係

ifcHarlan's啊 ! 一個我一路都好想去食飯的地方呀
!

未夠12:30就去到, 當時唔係好多人, 環境巧c服巧寧靜

   

Set lunch 既前菜我o地都係叫o左

appetizers buffet -- 好好味呀
   

主菜我點o左

牛牛  -- 感覺好grill, 但個汁咸o左d

同學仔K就點o左

魚魚, 佢話好味道

個甜品係

芒果布甸蛋糕伴青檸雪芭 --- 好好好味呀

連個

熱OT既茶味都好飲

多謝! 多謝! 多謝

同學仔K呢餐 welcome lunch呀

同場加映 : 中秋禮物 

呢位咁有心思的同學仔K係呢個節日又送了非常窩心的中秋禮物

係福茗堂一盒4款的中國茶葉 (yo.....個size巧適合拎番公司
)

而且同學仔K又好細心咁送埋個 tea infuser俾我  (因為我唔like飲到d茶葉嫁)

我呢......知佢都係亞so粉絲, 就買o左大size既4mix同8mix既 Jenny Bakery cookies 俾佢品嚐  o下, 希望佢喜歡啦

同學仔K : 「多謝晒!」係我成日都同你講既口頭禪
 
不過除o左多謝, 我都唔知講o羊好......真係......感激我遇見你呀


沒有留言:

張貼留言