2007年9月14日 星期五

我在地獄的最後一天


今日我的確好 hyper

我相信大部份既地獄天使 / 地獄使者 / 地獄魔頭 都從未見過我响地獄笑到貢

 同貢

因為我平時通常係

 +
 
(我個別號係「 灰芝知」呀~)

今日 : -

8:15am 約o左幾位早返既地獄天使

11:15am R o左個地獄天使陪我去又一城買散水餅

12:30pm 同自己team食散水飯 @ 陶源

(噢....個叉燒實在好味啊
)
<-- 得閒先再post

2:30pm 去o左天台影相

4:30pm 派餅 + 同佢o地

影o左好多相 ~

6:10pm 正式重返人間

agnes b 既餅都唔錯喎......個個食完都話好味

雖然離開地獄的確係好開心

但係內心亦都好緊張、擔心同不安

指的當然係下星期面對的新挑戰

新工種、新人事、新既工作環境等

擔心自己力不從心

擔心自己唔適應

擔心自己同人唔夾

擔心擔心擔心

緊張緊張緊張

 +


23 則留言:

  1. 烏GG 你今次一D都唔烏龜喎~~ 希望你星期一有新開始啦!  

    回覆刪除
  2. 噢, 終於走啦?
    新o既一頁又黎緊, 唔好話你, 我齋聽都替你緊張呢.
    不過相信係開心o既, 有希望o既緊張. 加油做好佢啊!!!!

    回覆刪除
  3. 嘩,我都有份同你farewell ka wo!b仔散水餅點解我無份架!哼!

    回覆刪除
  4. 你好似d學生妹咁,好擔心星期一返新學! 唔洗擔心啦!有乜事你縮返入個殼度咪得law!

    回覆刪除
  5. 加油呀 gg你咁nice, 唔使擔心同人唔夾wo hahaha 可能到時你都會有班人間天使:p

    回覆刪除
  6. 祝你去到果間新公司好似天堂一樣咁好, 咁開心啦!!!

    回覆刪除
  7. 地獄你都挨過左啦 ~~~~~~~~~~ 天堂嘅挑戰又洗乜驚呢

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年9月15日 晚上8:11

    唔好緊張..RELAX~~~ 我地成班BLOG友支持你!! 我去搵你食lunch啦...OK~  

    回覆刪除
  9. agnes b o的餅真係好精緻好靚啊 ~~~ 你o的同事一定好唔捨得你! 下星期返新工,祝你一切順利,開開心心!

    回覆刪除
  10. 索 你星期一就邁向新一天,努力 支持你的圓美人上

    回覆刪除
  11. 你善解人意,放心喇, 好多舊人會take care你架喇 ~ 你d散水餅又令我想起我地果d紅蘋果 ~ 仲係唔係買2送1呀 ?

    回覆刪除
  12. 嘩, 你對d留係地獄既朋友真係好, 有d咁正既餅食!  見到都留晒口水呀

    回覆刪除
  13. 聽日就係新開始, 加油呀~~~支持你

    回覆刪除
  14. 散水餅請食agnes b. 又幾豪喎....我都未試過佢d餅, 連間野o係邊都未知

    回覆刪除
  15. 索 Fighting !!!Fighting!!! 早d訓,以最佳狀態上人間 Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年9月17日 凌晨4:07

    今日返新工啦!! 醒目D!! 加油呀~~

    回覆刪除
  17. 嘩..agnis B 既cake...好想試吓呀!!! 恭喜你終於脫離地獄喇!

    回覆刪除
  18. 第一日返工如何呀?知你無得上網住ka la!批准你慢慢update la! 你今日索嗎?

    回覆刪除
  19. 烏 努力努力努力努力~ 我今日都登你緊張埋一份呀~

    回覆刪除
  20. 幸福小女人- Diana2007年9月17日 下午2:46

    就黎收得工啦!! 今日過成點呀~~ 我今晚飛啦,, 唔可以黎探你... 聽日再搵你啦!!!

    回覆刪除
  21. 咁你做耐左,就問不d同事點樣可以去到yahoo! blog啦!

    回覆刪除
  22. 各位 : 多謝留言  不過我呢期只係得「的士」時間睇blog, 所以未能一一回應, 請見諒 呀 不過, 我都會try my best 去寫blog嫁, 所以你o地都要留毛俾我啊 +

    回覆刪除