2007年9月7日 星期五

意想不到

記得我曾經出過一山還有一山高嗎 ?

同學仔K細心 + 窩心的行徑的確係non-stop

話說我又曾經出過一篇講我爛面既網誌

佢睇完之後就very nice 咁俾o左套 Jacqueline sample 給我

因為呢套野佢用開覺得唔差, 所以就俾d我try try

佢好細心咁用d旅行kit set裝住, 仲用sticker貼住用的sequence

而且又打o左篇instruction同埋詳盡既advice過我

無以為報
, 所以上次見面時整o左我至拿手的木槺布丁俾佢

早排佢托朋友還番個保溫袋俾我, 原來佢又鬼馬地放o左呢樣野落去 ò

可惜粗心大意的人沒有即時發現

要差不多成個禮拜先知

噢......係邪惡代用券



To 同學仔K :

你待我真的好

d禮物次次都又正又啱心意就不在話下啦

你平時給予我工作上的advice
又非常受用

至感激你幫我批改求職信 & "多謝電郵"......嘩, d 英文正到呢

我真的很感恩可以在City認識到你呀

我會努力跟我的好bloggers學整o野食

你一定係我既首席白老鼠之一呀 ~~

遲d我o地扮徐子淇 ~


19 則留言:

  1. 好難得呀,要好好珍惜佢呀。

    回覆刪除
  2. 我想買個條咪馬仔介紹果條law,但係XS都太大件!  但我都影左相!

    回覆刪除
  3. 有coupon帶埋我去食啦!

    回覆刪除
  4. 索 要差不多成個禮拜先知 <---如果發現得早就唔係你啦! 我啦你講:你咪趁我去東京夜晚先可以update同上網就炸我個blog呀  

    回覆刪除
  5. 三不先生 : O...my schoolmate is very nice ~ 粉紅妹 : 我一定會 靚花 : 哦.....呢條~ 我唔係呀 ~~ 好呀同你一齊去食......不過收番你  (cheap 精又上身呢 ) 圓美人 : well......我諗索 呢個稱號的確好suit我 哦...........咁我咪朝早來個天富羅炸blog俾你做早餐啦 +  

    回覆刪除
  6. 各位 : 我好乖呀, 剛剛一口氣覆番你o地4篇網誌的回應呀 得閒就去 睇番啦

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年9月7日 下午5:09

    你個同學仔真係好細心.... 呢D朋友好難求!! 記得要珍惜呢~~ 咁你塊面有冇好轉呀??

    回覆刪除
  8. 我好想要呀!!!  

    回覆刪除
  9. 咁好既同學真係要好好珍惜, 收到實開心死

    回覆刪除
  10. 好既朋友係好難得既, 珍惜呀~

    回覆刪除
  11. cheap 精 索  

    回覆刪除
  12. 嘩...正呀!!正呀!!!!!!呢份禮正呀!!!

    回覆刪除
  13. 烏G 你都真係... 得架喇~ 就快去中環麗人喎, 幾時食最後午餐?!  

    回覆刪除
  14. 烏龜GG, 真是無改錯名, 慢都成個星期先發現! 不過同我地去食就唔駛啦, 我地會提你架啦!

    回覆刪除
  15. 每次睇到人地講關於朋友o既網誌, 我都好感觸, 有d唔開心~~~

    回覆刪除
  16. 比天空還遠的季節
    …............. ╭╬╮ .....................    ◢
    ▁╭▅▆▇□□█▇▆▅▄▃▂▁ ( ╳ ) █╮
     ╰═▃把幸福送給我的朋友 ! ∠════▔▔▔ 你好啊 ~ 朋友 帶上我對你的祝福 ~ 搭乘著幸福的飛機 ~
    在遠處 的我祝福你快樂 ~ 有時間去我那裏坐坐吧 ~ 朋友 ~ !!  
        ╙ O   ╙ O

    回覆刪除