2007年9月17日 星期一

新工的第一天

今日係第一日返新工啊 ~

早上去完 HR 處理完d文件後就返自己部門報到 ~

例牌介紹各同樹完之後, 有大部份既人名又唔記得o左

跟住成日都係睇文件

咁睇法, 當然啦.......我放o左工已經立即買定d「精神食糧」以防聽日再睇文件會

相信呢一兩 (幾) 日都係咁啦, 因為我部 pc 有d野仲未set up 晒呀, 連 e-mail 都仲未得呀

雖然可以上網, 但係Y!Blog 俾 IT block o左啦  

(情況就好似以前地獄 block o左 webmail, 色情 websites, icq, msn.....咁)

原本我仲plan住每日早d返公司一路

一路上blog......原來係唔得啦

以後...以後....只可以夜晚上blog咋

唔可以日間同你打同搭訕, 唔可以冇野做樹上來留腳毛啦

so far 眼見d同事都ok既......不過仲未合作都未知既~

不過我o地條team有2個

外國人

做o左N咁多年野, 第一次要同外國同樹交手咋~

雖然工作上一向都係以英文書寫作為溝通, 但係工作上就好少

 
(平時淨係返學先會接觸英文咋
)

所以都有d

緊張-ing

因為我今日  佢o地個個都好fluent  而且d文件既文法同vocab 都好好呀

佢o地d文件同溝通都用好多jargon

(呢個要盡快pick up 啊~)

自己又不敢有

啦~

***************************

各位 :

由於我呢期只係得「的士」時間睇blog, 所以未能一一回應 (or 個回應比較短, 但我會仔細睇你o地個blog嫁), 請見諒呀

不過, 我都會try my best 去寫blog嫁, 所以你o地都要留毛俾我啊
+

多謝留言先  


26 則留言:

  1. 索 你無得上blog唔緊要啦!我會每晚等你同我講晚安 你而家返工近左,係一件照好既樹 我忙埋個9月 10月就活躍份子,到時我唔駛落到中環孤伶伶食lunch (我會去霸定位架喇 ) 仲可以新研制食品有你試食 你份新工連我都受惠呀 圓美人上  

    回覆刪除
  2. 算喇GG,我咪一樣係公司無得上blog! 今個星期都係回雞家先upload得野 ~ 忙到呢 ~~~~ 今日整好哂31 x 35 份既文件喇 !聽日又黎第2樣野, 我發現呢 ~~~~我張list有好幾野items係欠人當中既 ~ 你所講既openday係下星期一,好似無我份做demon~~~~Feel so Good ~

    回覆刪除
  3. 你又索又醒,好快上手既姐,關於唔可以姅yahoo!blog又真係慘d,你遲d 同IT d人熟左,叫佢攪攪佢law! 有無有對烏龜仔陪你呀? 遲d我買d新野俾你放係公司無咁悶!

    回覆刪除
  4. 烏龜GG, 番工時俾心機啦!!!!!!! 可以搵我同圓美人一齊 Lunch啦!

    回覆刪除
  5. 索 係呀!可以同秋香一齊食lunch 我而家已經諗定叫你去......... 羅富記、Al dente、芽龍越南菜、Triple o's、仲有pizza express 係咪諗起都開心呢 !等多半個月我就帶埋彈蛋糕比你

    回覆刪除
  6. 新工! 比心機, 西人, 無有怕.

    回覆刪除
  7. 祝你開工大吉 ~ 聽日唔再眼瞓

    回覆刪除
  8. 烏GG, 聽日返工都OK, 咁就好囉~~~ 唔緊要啦, 我都係夜晚先上blog之嘛! 搭訕to陳圓圓, 我果度都有直通巴過海架, 同GG食lunch記得預埋我!!!

    回覆刪除
  9. 呵 !! 大家會明白你返左天堂 ---- 緊係無以前咁得閒睇BLOG !!!  ---- 加上俾公司block  左D website 大家明呀 !!! 唔洗解釋呀 !! 努力工作同適應你嘅新工作環境  --- 加油  

    回覆刪除
  10. 新工....開始....愉快... 當然要習中精神去面對啦!! 不過你都要多上來講下,等我地都知到你有上來呀!! 晚上上來都好,唔使比人看到又唔好意思啦!!! 好多工作都係咁,唔比人上網做自己嘢,所以我都覺得好幸福啦!! 外國人...我工作都有,不過只是主日聚會才有,有時我都覺得雞同鴨講....你比心機呀!!  

    回覆刪除
  11. oh...番工無得上blog...我就番屋企無得上.... 唔緊要啦...離開地獄最緊要~ 希望你o係天堂過得開心!

    回覆刪除
  12. oh~~新工愉快呀。公司冇得上 blog 真係好慘呀。

    回覆刪除
  13. 祝你開工大吉!

    回覆刪除
  14. 平時有得上blog都係一隻烏龜, 咁而家咪...做我同類既螞蟻?! 其實都唔緊要喇! 返工都係專心d好! 而且夜晚見咪一樣, 最緊要係返工返得開心嘛!

    回覆刪除
  15. 噢....你咁就走左...我都無機會同你相會apm,..... 唔怕啦, 你睇幾多猛人同你o個頭近??? 哈哈, 唔憂悶啦.

    回覆刪除
  16. 烏龜GG, 今日返工點呀! 開唔開心呀! 陳圓圓的提意都幾好, 不過羅富記唔好食超多味精! 其他真是唔錯!

    回覆刪除
  17. 索 & 珍妮仔 & 大少奶, 去食lunch搵埋我去呀!我都要去中環莆!

    回覆刪除
  18. 加油加油, 再努力.

    回覆刪除
  19. 睇咗妳個blog好耐,今次第一次留言.轉工多多少少都會感覺有壓力,而且仲要時間去熟識環境,努力呀!

    回覆刪除
  20. 份新工冇地獄嗰份咁hea喎 有嘢學都ok吖, 好過我由朝hea到晚, 廢佐一樣

    回覆刪除
  21. 無得睇 blog真係少o左好多樂趣, 不過人在江湖身不由己, 無法啦!!!   不過最緊要都係做得開心o者. 祝你樣樣都咁順利啦~~~

    回覆刪除
  22. 唔知係咪間間公司都block左yahoo blog呢!

    回覆刪除