2007年9月13日 星期四

散水飯 @ 新馥苑酒家

今日係同地獄天使們

食散水飯

地點係

新馥苑酒家 (地址 : 觀塘觀塘道410號; 電話: 23429393)

呢間野唔太貴而味道都好ok, 好啱我o地呢班地獄天使間唔中來飲茶

我o地每次必食的

「鹽燒雞翼」
 
「蜜餞雞翼 」(不過今次「蜜餞雞翼」既水準巧唔得呀
)

 

佢間唔中有我既飛佛

「黃金軟腳蟹」, 可惜今日冇得食
~

大家都覺得「地獄」係一個好適合

退休既好地方啊
~

但是......對佢o地呢班小朋友來講, 咁快日日都hea-ing其實真係過早啦~

雖然我年紀唔細, 但係為o左萬惡既金錢同噓銜, 我都係決定返人間試一試......

......而且日日hea-ing 的確好悶...同埋好廢咁

呢3年真係冇o羊學過.....除o左識打中文同上blog之外~

不過响我臨歸忍田居之前, 我都想番來地獄安享晚年啊~

聽日...聽日...係

「我在地獄的日子」既最後一日啊, yeah


9 則留言:

  1. 嘩......索 9.13 出o左5篇網誌, 勁呀!

    回覆刪除
  2. 索 , 祝你o係地獄o既最後一日過得異常happy啦~~下星期一重生啦~~~

    回覆刪除
  3. 你個地獄有天 使都好吖, 我個半地獄好多魔鬼架! 過埋今日就有新開始喇

    回覆刪除
  4. 恭喜你過埋今日可以重返人間呀!!!

    回覆刪除
  5. 今日last day wo!最終整左乜野返去工司呀?

    回覆刪除
  6. 嘩!都好多人一齊飲茶噃,咁多雞翼。

    回覆刪除
  7. 你做得好啱呀~ 學唔到野就唔好浪費自己時間喇~ 雖然工作無壓力~~但唔係好事囉

    回覆刪除
  8. 幸福小女人- Diana2007年9月14日 晚上7:21

    向前看,, 向錢看!! 祝你前程錦綉 (係咪老土左DD呀...heeeeeeeeee)

    回覆刪除
  9. 下星期就有新空氣喇 ~中環既空氣啊 ~

    回覆刪除